kijktip

l.oosterhoff

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
10 feb 2001
Berichten
6.933
Waarderingsscore
92
Punten
48
Leeftijd
63
Locatie
nijega
hoi,

de filmzender one tv via nilesat 7 west op 11785 v 3/4 27500 zend fta films uit in de engelse taal met arabische ondertiteling.

zelfs de aankondigen en promo`s zijn in het engels.

 
hoi,

de zender zend ook serie`s als alias, csi friends en simpsons uit.

meer info over het programschema in het engels:

http://www.onetv.ae .

 
Moet je wel een beetje een grote schotel voor hebben, nietwaar?

Nilesat is dacht ik wel iets voor schotels van 1 meter en groter om een fatsoenlijk signaal te ontvangen.

Maar dan is het ook wel leuk kijken.:)

 
Nilesat 7 west werkt bij mij op een 80 cm schotel prima. Ik kijk al een hele tijd naar One TV. Voor de dames heb ik nog een tip: iedere morgen behalve Donderdag en Vrijdag, van 11:00 tot 11:30, de Bold & the Beautifull, maar dan wel een paar jaar verder dan de Belgiesche en Nederlandse zenders. Verder zijn daar ook MBC 1 t/m 4 op 11938V 27500 3/4 net als One TV veel films en series FTA. Je bent dus gewaarschuuwd, mocht je SatBox overdag nog willen gebruiken, laat dit bericht niet aan je vrouwen zien.

L.Oosterhof, bedankt voor al die prima info die je steeds weer weet te vinden.

_______________________

groet uit het mooie Limbo land

 
Ja het Tijgertje heeft wel een beetje gelijk, zelf kijk ik met een 88 cm Triax maar overdag maar beeld op enkele transponders, s'avonds gaat het wel maar verder als beeld op de verticale transponders kom ik niet dus One TV en de vier MBC kanalen alleen s'avonds voor mij.

Nu is het wel een verschil waar je woont RobC zit in Maastricht volgens mij is Black Tiger ook een Limburger en ik zit in het midden van het land dus een 200 km verschil maakt op een zwakke sateliet nog al wat uit.

GR

 
Ligt natuurlijk ook wel aan de kwaliteit van je schotel. Inderdaad woon ik ook in Maastricht en dat scheelt het een en ander.

Met de tegenwoordige kwaliteit van bijv. Triax schotels zal het op een 80cm wellicht ook wel gaan, maar hogerop in het land toch niet echt.

Met die 1.20m ving ik eigenlijk alles terwijl ik met de huidige 1m triax toch hier en daar wat "lijntjesbeeld" ontvang op sommige zenders.:)

 
hoi,

hier in het hoge noorden met mijn 1.20 m schotel alleen de vertikale transponders.

heb er wel een boom voor om moeten zagen stond er precies voor.

je moet wat over hebben voor je hobby.

maar kan nu ook de amos en de atlantic bird 3( met oa de franse zenders fta) ontvangen.

denk er over in de toekomst nog eens een 1.80 schotel te kopen.

 
Ja je moet wel een beetje vrij zicht hebben en aangezien we meer bomen dan schotels in ons land hebben mag daar best eentje van om, om het vrije zicht te bevorderen.:biggrin:

Phoee.... 1.80. De grootste die ik had was zo'n echostar ding, ik dacht dat die 1.50 waren, offset nog maar anderen vertelden me dat ie maar 1.30 zou zijn. Hoe dan ook het was naar mijn maatstaven al een joekel.:)

Maar als je er echt zo voor de hobby in zit en je hebt de ruimte, dan is het wel leuk zo'n grote schotel.

 
hoi,

de zender one tv is nu ook via badr 4 te ontvangen met een kleine schotel te zien via 12130 v 3/4 27500.

 
hoi,

via de nieuwe kuwait transponder op badr 4 ( 12524 h 3/4 27500) is de zender kuwait 2 te zien met ook veel engelse programma`s.

zie verder bij onderwerp badr 4.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan