nieuws

l.oosterhoff

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
10 feb 2001
Berichten
6.933
Waarderingsscore
92
Punten
48
Leeftijd
63
Locatie
nijega
hoi,

op 12226 h 3/4 27500 astra 19,2 is de zender nick oostenrijk en viva oostenrijk begonnen fta.

overdag nick en avonds en nachts viva oostenrijk.

bij tv oranje is nu ook de id voor tv vlaanderen opgedoken(006A) waardoor het ook mogelijk wordt voor belgische kijkers om dit kanaal te zien.

op maandag 5 juni start op 11390 v 2/3 27500 astra 28,5 de radiozender vip radio.

op deze transponder starten per 12 juni verschillende virgin radiozenders.

test zijn al bezig onder de volgende labels: 53571=virgin classic rock, 53572=virgin groove, 53573=virgin extreme, 53576= virgin radio london.

 
hoi,

vanaf 8 juli zal de luxe tv en radio verhuizen naar de freqentie: 12246v 3/4 27500.

de parrelle utzending stopt per 1 september.

de pararelle uitzendingen van verschillende zenders via astra 28,5 op 12524v en 12560 v zijn gestopt. via w2 op 16 oost is via 12735 v 3/4 10000 is nu ook de zender sitel tv uit macedonie fta te ontvangen.

via de hellas op 39oost zijn via 11512 h 3/4 27500 2 nieuwe zenders uit oekraiene fta van start gegaan.

via hellas op 10969 v 7/8 1714 is de zender globo rio mosaic uit brazilie van start gegaan fta.

de zender defjay via astra analoog is weer verdwenen.

 
De provider ID voor TV vlaanderen is 6C. Canal Digitaal Nederland gebruikt de 6A.

ia hellas op 10969 v 7/8 1714 is de zender globo rio mosaic uit brazilie van start gegaan fta.

Dit is een retourkanaal voor de div SNG's/locaties in Duitsland tbv het WK voetal.

 
Klopt de ID is 6C. Ben al met smart aan het wachten op TV4. Naar ik gelezen had zou deze op test1 zitten.

Maar helaas zijn de testkanalen ook nog zwart voor kaarthouders op dit moment dus nog even wachten.:)

 
TV4 ? Als Je vt4 bedoelt die is van sbs en heeft geen overeenkomst met TVV

9/10 worden de testkanaalen VTM/KANAAL 2/JIMTV/VITAYA dus de zenders van de Vmma..

(De teletekst van Test1 was VTM die van Test2 Kanaal 2)

Voor Belgische kijkers is dit veel beter natuurlijk.. De publiektrekkers van VT4 zijn Peking express/temptation Island en co & worden ook op de andere Nl. zenders uitgezonden.. verder veel Amerikaanse topseries &sitcoms.. dus voor Nederlanders echt niks nieuws....

 
Laatst bewerkt:
Ik bedoelde inderdaad VT4, maar het probleem is dat ik die ook nogal eens vaak verwissel met VTM.:)

Het gaat mij in elk geval om die zender die een tijdlang op satelliet heeft gezeten met een Engelse licentie als ik me niet vergis. En dat was ofwel VT4 ofwel VTM. Die had goede programma's.

 
Dat was inderdaad vt4.. maar in die tijd is er dus veel veranderd..

VT4 is nu dus van SBS en de programmering verloopt meestal als volgt

16-19/30uur Amerikaanse sitcoms ala simpsons/friends

19.3-20.30uur Amerikaanse topserie ala CSI/CSI Miami

20.30-21.30: Eigen programma ala de afvallers;temptation island, peking express, topmanager enz..

21.30-00: Film

Niks nieuws onder de zon dus...

VTM is meer een familie zender meer veel meer eigen programma's /series / nieuws.. De zender voor mensen met een ietskes lager IQ dan "EEN" :)

Kanaal 2 kan je best vergelijken met VT4

 
Oh da's wel jammer om te horen dan, want toendertijd was het toch een echt goede zender. Jammer dat alles dan weer verkocht moet worden en daardoor weer meer van hetzelfde ontstaan.

Maar in elk geval bedankt voor de informatie!

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan