Matrix Revolution en "natuur"zenders?

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.810
Waarderingsscore
1.018
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Vandaag was iemand hier met het verzoek of ik "even" een MR kon opwaarderen. Eerst dacht ik dat het om de firmware ging want ik heb wel een cas-interface liggen.

Het bleek echter zo te zijn dat er zenders op zichtbaar zouden zijn, waaronder "natuur"zenders, alleen wist degene die ermee hier was niet welke want dat was van de echtgenoot.

Vorige week uitgevallen, dus het kan zich niet om de Multivisions handelen.

Na enig babbelen bleek dat men ermee naar Antwerpen kon, en dat men het daar weer voor 5 euro kon activeren en dan kon men weer een half jaar kijken.

Na enig zoeken bleek mij dat het FreeX pakket steeds 6 maanden werkt, een kaart voor het FreeXpakket kost dan ook ongeveer 25 euro en loopt ook 6 maanden.

Mij is echter niet bekend dat FreeX op een Matrix Revolutions (alleen de module dus) zou lopen.

Is iemand bekend dat dit kan (of met andere tietenzenders) en zoja hoe?

Of kan het niet anders dat de module op een of andere manier omgebouwd is naar een FreeX module en dat ze dat in Antwerpen op een of andere manier voor die 5 euro steeds weten aan te zetten weer?

Dit is voor het eerst dat ik dit allemaal hoor, maar het lijkt me wel allemaal op waarheid te berusten, de vrouw was erg serieus en hij was pas verleden week uitgevallen.

Ik kon er verder niets meer dus heb ze weer weggestuurd, maar het maakt me natuurlijk wel nieuwsgierig.

 
Niet dat ik er van heb gehoord maar zou wel leuk zijn. Heb hier ook nog een module liggen en zou op deze manier weer wat mee kunnen doen.

Prima vrouw die voor haar echtgenoot de tietenzenders wil laten updaten. Moet die van mij ook eens vragen.:)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan