action now! uit familiepakket

l.oosterhoff

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
10 feb 2001
Berichten
6.933
Waarderingsscore
92
Punten
48
Leeftijd
63
Locatie
nijega
hoi,

per 1 augustus zal action now! uit het famliepakket gaan verdwijnen.

per 1 augustus zal de zender als een premium zender worden toegevoegd aan het toppakket, combipakket en het entertainmentpakket.

bron: canal digitaal.

 
Voor Actionnow kan ik dat nog enigszins begrijpen, maar waarom ze publieke Belgische zenders zoals een en ketnet/canvas bij het entertainment pakket geduwd hebben i.p.v. bij het basispakket is mij een raadsel.

Ik zie de entertainment er niet van in, het pakket is ook een stuk duurder.

Het gaat weer goed de verkeerde kant op met C+.

 
Nee, dat heb je fout, drz (en BT).

C+ is dood, lang leve C+

"Content provider" C+ is overgenomen door UPC en heet nu Film1 / Sport1.

Satelliet provider Canal Digitaal Satelliet is daarbij niet overgenomen en nog steeds in handen van de investringsmaatschappij die de combinatie C+/CDS destijds van het franse moederbedrijf overnam.

Het is dus ook CDS die hier de pakketten heeft aangepast.

Niet geheel aan de markt prijzen overigens want deze prijzen (met belgie er bij) zijn weliswaar in lijn met een gemiddeld kabel abonnement, maar niet met hetgeen door digitenne voor dezelfde prijs geboden wordt.

L.Oosterhoff heeft overigens ook de juiste bron aangegeven.

 
Nee, dat heb je fout, drz (en BT).
Mooie uitleg, maar waarom staat hier "en BT" bij? Wat had ik dan fout?

Ik schrijf C+ en da's gewoon een afkorting van canalplus/canaldigitaal.

 
Alleen de divisie Film 1.1 en film 1.2 zijn dus overgenomen door UPC, en niet de gehele bedrijfstak.

Pff, om het makkelijk te houden met deze warmte. :)

Ok, dankje voor de uitleg!

Ik dacht dat canal digitaal in zijn geheel was overgenomen.

 
"(en BT)" staat er tussen haakjes bij, omdat je geen verschil maakte tussen C+ en CDS.

CDS was al langer van C+ gescheiden, dus ook al tijdens de periode dat ze onder hun franse moeder vielen.

Want zo was het geheel of gedeeltes beter verkoopbaar.

Maar eerst werd wel vastgehouden aan een gezamelijke verkoop, wat dus ook geschiedde aan een investeringsmaatschappij (3x woordwaarde).

3 keer raden wat die zouden gaan doen.

 
"(en BT)" staat er tussen haakjes bij, omdat je geen verschil maakte tussen C+ en CDS.
Ahzo, ik dacht al. Nee klopt, C+ is voor mij alleen het satellietdeel want anderszins kijk ik niet.:)

Maar in die context heb je dan wel gelijk ja, ik maak er gewoon 1 pot nat van.:biggrin:

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan