Enigma op de Relook

Ziet er goed uit...

 
@Denktank

Kan jij je praktijkervaring delen met mij/ons?

Ik ben al 2 jaar een tevreden dreambox gebruiker en was eens benieuwd naar deze box. Kan jij in het kort de voor- en nadelen opsommen tov een dreambox.

Verder ben ik benieuwd naar de dubbele tuner. Kan je dmv bv mgcamd 2 gecodeerde signalen opnemen en een derde (gecodeerde) bekijken?

Werkt bv DreamBoxEdit?

Slaat hij het opgenome ongecodeerd op?

Werkt streaming mbv VLC?

 
De hardware is zonder meer superieur t.o.v. de dreambox: betere voeding en betere tuners.

De hobbysoftware op basis van de originele DGS was wat minder als op de dreambox, maar gbox, mgcamd en CCcamd werken perfect. Je kunt 2 kanalen opnemen en afhankelijk van de emu een derde kijken, met enigma is dat voorlopig nog niet mogelijk

Met de komst van enigma (nu nog helemaal in de kinderschoenen) kun je gewoon dreambox edit gebruiken. En in de (naaste) toekomst alle voordelen van enigma gebruiken. Opnames worden ongecodeerd opgeslagen.

VLC kan nu al gebruikt worden in sommige DGS-hobby images, maar kan straks bij enigma prima werken.

 
Waar kunnen die boxen besteld worden?

Kan ik bij een groothandel terecht als leverancier van satboxen zijnde?

(via pm maar even dan)

Als de prijs gunstig is, dan wil ik wel overstappen op zo'n boxje en zeker als de software volwassen genoeg is om aan de doorsnee zapper te denken!

Ik heb net weer 5 DM500 doosjes voor teveel geld gekocht, maar ja, als er geen althernatief is.....

 
De releases volgen elkaar nu snel op;)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan