Is er behoefte aan een RSS Feed forumdeel?

Interesse in RSS Feeds op de nieuwe manier (zie topic!!!)?

  • a, op die manier lijkt het me wel wat.

    Stemmen: 7 70,0%
  • aakt me niet uit, ik kijk daar toch niet naar.

    Stemmen: 3 30,0%

  • Totaal aantal stemmers
    10

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.774
Waarderingsscore
1.000
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Dit idee kwam van een van onze gebruikers.

We hebben dit idee getest in middels een announcement maar dat bracht een tweetal problemen teweeg.

1.) Elke feed moet handmatig door mij gewist worden, da's veel te veel werk.

2.) Voor de gebruikers was het irritant omdat alle feeds in de "new posts" terecht kwamen.

Er is echter een andere mogelijkheid en daarom stel ik deze vraag.

We kunnen een apart forum onderdeel maken net als de andere forums, genaamd RSS Feeds. Dan worden de feeds als threads gepost, dus net als postings van een gebruiker.

Grote voordelen:

1.) We kunnen het met threads wel zo instellen dat de feeds NIET meer bij de "nieuwe posts" erbij komen te staan.

2.) Admins en mods kunnen alle threads in 1x wissen indien nodig

Klein nadeel is dat als je geinteresseerd bent in die Feeds, dat je even zelf moet gaan kijken in dat forum.

De vraag betreft dus of er interesse is in RSS feeds op deze nieuwe manier, die niet storend werkt doordat hij niet bij de new posts komt te staan.

Het is overigens niet nodig bij deze poll om je mening toe te lichten, mag wel, hoeft niet.

 
Lijkt mij een prima idee..

 
Dan moet je ook wel even op JA stemmen slimme, want nu zie ik alleen een "maakt me niet uit" stem van iemand.:)

 
Sorry zo slim was ik niet...

 
Want het is een stukkie van de hobby waar ondergetekende zichzelf nog niet in heeft verdiept. ;)

Gewoon doen.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan