Didem kaart

B

Bert50

Hallo heren iets vreemds,

Ik heb een didem kaart die ik een tijd geleden geprogrameerd heb met de laatste file voor Premiere. Na een tijdje vielen die kaarten uit, maar ik liet het kaartje in de xdream zitten, zat mij daar niet in de weg.

Nu merkte ik vanavond dat ik niet alle zenders van premiere had, sommige waren donken, welke dat heb ik niet bij gehouden. Ik gebruik MGCamd met keys waarbij alles open moest zijn, maar dat is bij mij niet zo.

Als ik op mijn newcs server kijk blijk ik e een paar andere Ok ECM's van die kaart te lezen, normaal als de kaart niet zou werken zou ik BAd EMC's moetenn hebben, maar dat heb ik niet. Het lijkt of de kaart weer werkt.

Kan dit, is dan wel vreemd ??

 
Het zou me verbazen als ie weer werkt. Een paar OK ECM's wil nog niet perse iets zeggen.

Om dat exact na te gaan zou je ofwel moeten loggen, al weet ik zelf niet hoe, ofwel je zou die kaart echt eens apart, zonder keys van mgcamd moeten laten werken en dan zien of je nog uberhaupt ergens beeld op krijgt.

Het zou eventueel kunnen zijn dat er nog een oudere of voorspelde key op die kaart staat die momenteel toch in gebruik is.

 
Hai BT,

het is nog vreemder.

Bij mijn premiere zitten ook een aantal nieuwe zenders AXN en zo die zijn ook van een Duits pakket, daar heb ik ook beeld op.

Nu was ik gisteren met Boets aan het kletsen en ik vertelde hem mijn probleempjes, hij Bert ik stuur jou even mijn files want ik heb Prem open met die files, maar die extra kanalen die ik wel open heb heeft hij weer niet.

Dus ik zijn files er in en, geen soelaas, dus Didem kaart er uit en nog geen verschil.

Ikke nie meer snappen.

Dreambox is leuk maar je moet er geen koppijn van krijgen.

Nu de groene lichtjes rechts onder in beeld wanneer je van zender wisseld.

Sommige Prem kanalen kan ik zien, soms met Betacript=B of met Nagra=N en bij de kanalen van AXN tv zien ik CW.

Begin nu alweer koppijntekrijgenikschijermeeuitspatiestopterookalmee.

 
Heb jij het niet gelezen dan?

Op dit moment zie je Premiere weer gewoon met de keys van eind augustus!

Maar of het nog lang duurt weet ik niet want ik krijg zojuist van een andere site een mail dat het licht bij premiere weer uit is:

Nu nog in het duits

Der Verschlüsselungsspezialist setzt nach der heute vorgenommenen Aktualisierung eine erweiterte Form der Electronic Control Message (ECM) ein. Dabei handelt es sich um Daten, die Pay-TV-Anbieter ausstrahlen, um mit den Smartcards im Receiver zu kommunizieren. Fortan muss der Prozessor der Premiere-Abokarte über einen zusätzlichen Algorithmus das errechnete Control Word (CW) innerhalb von 15 Sekunden neu berechnen, um die Ausstrahlungen zu entschlüsseln. Premiere spricht von einem "Hidden-CAS" (verstecktes Verschlüsselungssystem).

 


Auch der neuen "Anaconda" Karte wird das Licht ausgeschaltet.





 
Maar dat verklaart nog steeds niet dat ik bijna niets van Prem open heb en jij op alles licht.

Beide maken we van dezelfde file gebruik.

Snap jij het nog.

 
Ik heb niet gezegd dat ik ze allemaal heb!

Premierekanaal 3 doet bij mij ook niks. ;)

En ookzo erotik2 deed niks, maar bij het direktportal wel, dus daar was ook iets mee.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan