Conferances 2, voor @Multispeed`!

Status
Niet open voor verdere reacties.

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Hier volgt wellicht een downloadtip voor jou, en natuurlijk ook voor andere liefhebbers van fons jansen!

Ik zit zojuist op de site http://www.bedrockplace.net , en ik zie daar in het forum Kabaret en kleinkunst 3 albums van fons jansen staan. ;)

De albums die er staan zijn:

3 maal anders


een uur lachen met fons jansen



en Kwartetten


Dus als je de verloren collectie weer aan wil vullen is het misschien wel leuk om daar eens binnen te wippen ( registratie is trouwens wel verplicht)

 
Ik ben even langs gegaan maar registreren gaat

niet slechts op aanbeveling van iemand.

Waarschijnlijk hebben ze naar mijn lottogetallen en

mijn scores bij de Arcade Games gekeken. HAAHAHHAHA

Multispeed

 
@multispeed, eerst een vraag: Wil je een uitnodiging om lid te worden daar?

dan moet je even roepen want ik gan niet zonder toestemming jou emailadres daar invoeren. ;)

 
Natuurlijk kom maar op met die uitnodiging.

Voor Fons doe ik bijna alles, voor Sonja (is uit mijn jeugd) ook.

Hartelijk Dank.

Multispeed

 
@multispeed, je zou als het goed is een mail moeten ontvangen van Bedrock met daarin een uitnodiging. ;)

Veel downloadplezier, ohja let wel met een freeaccount van rapidshare, kun je maar 100mb per uur downloaden, dus je zult rustig aan moeten doen. ;)

:biggrin:

 
Voor Fons doe ik bijna alles, voor Sonja (is uit mijn jeugd) ook.
Das muziek uit de streek!!

Voor Sonja doe ik alles: Highway... :biggrin::biggrin::biggrin:

 
Ik ben d'r op, nu nog uitzoeken hoe alles werkt.

Ja, die Sonja was/is een lekker ding.HAHAHAHAHHA

Hartelijk dank.

Multispeed

 
WOEAARGH!

Multispeed

 
Tja een andere Sonja ken ik niet, ik vond het al vreemd.:biggrin:

 
Jij kent dan geen andere Sonja, maar de kenners van piratenmuziek kennen haar wel, en wij zongen met zijn allen hier in de jaren 80; Voor Sonja doe ik alles

:biggrin::biggrin::biggrin:

( ff code invoeren en downloaden. ;) )

 
Tja... zegt me nog niks, hebbie geen foto van die Sonja?:biggrin:

 
Wat voor foto denk je te krijgen @Black (H)Tiger... :biggrin: :stupid:

 
Gewoon een foto van die Sonja, er hoeft buiten Sonja niet zoveel op te staan, hoor, kleren zijn bijv. overbodig maar als het perse moet mogen die er ook nog wel op.:biggrin:

 
he heeft er iemand nog een uitnodiging voor me voor bedrockplace, zou het echt apprecieren bedankt

 
ik wacht al eeuwen op een uitnodiging voor bedrockplace kan iemand me helpen, is er dan echt niemand die me kan voorthelpen. graag help urgent bedankt

 
Tja, 2x dezelfde posting doen zal je echt niet helpen, het zal dus afwachten blijven.

Gezien het feit dat Bedrockplace besloten heeft dat men nog maar 1x een uitnodiging kan sturen en daarna geen nieuwe mogelijkheid meer krijgt, kun je je voorstellen dat de meeste mensen deze uitnodigingen, als ze deze al nog hebben, voor hun vrienden en kennissen reserveren.

Het zal dus echt even afwachten worden nu, maar vaker de vraag posten gaat je echt niet verder helpen.

 
hoi freegel kun je een code doorsturen als je wil

hoi zoek een code voor bedrockplace

 
Laatst bewerkt:
Nee ik kan geen code doorsturen van bedrock, sterker nog dit forum is gesloten sinds een korte tijd, er worden geen nieuwe leden meer toegelaten.

 
We gaan dit topic eens sluiten want ik heb geen zin in nieuwe users die hier alleen maar om bedrock codes komen vragen, daar is dit forum niet voor en als het al perse moet dan bestaat er het onderdeel "De Bedelstaf" voor.

Dus mensen, of daar vragen, of gewoon niet meer registreren voor die vraag want zo'n code zul je hier niet verkrijgen.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan