Bluetooth...

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.147
Waarderingsscore
568
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Even een vraagje over Bluetooth.

Op dit moment heb ik dus een Gsm waar dat op zit, maar ik weet nog niet helemaal wat er allemaal mee kan ( het staat misschien hier wel, maar ik heb nog niet gekeken... )

Afijn, ik begrijp dus dat ik dit ook samen met mijn pc kan, maar daar heb ik dus een soort van stick oid nodig om te communiceren met elkaar?

Zijn er nog dingen waarvan jullie zeggen die is goed of die is slecht?

Want morgen kom ik in de buurt van de M.M... en wip daar dus dan binnen en wil eens gaan kijken voor zo'n ding...

 
He dat is ook een leuke afkorting. (komt bekent voor)

Maar je hebt van die usb BT stick's (sitecom, enz.) Deze werken na instal gewoon goed en je kunt dan je mail, agenda, telefoonboek ed. makkelijk bijwerken.

Momenteel heb ik al een poos een smartphone en dat werkt wel makkelijker omdat het connecten simpeler gaat.

Suc6,

;)

Nr.10

 
Maar je hebt van die usb BT stick's (sitecom, enz.) Deze werken na instal gewoon goed en je kunt dan je mail, agenda, telefoonboek ed. makkelijk bijwerken.
Ja die heb je idd normaal gesproken, maar uit ervaring sinds kort is gebleken dat niet alle stick's werken, en daar is blijkbaar de bijbehorende gsm in de prullenbak verdwenen...

Is er niet net als bij de usb-sticks die wel en niet werken bij een Dreambox bijvoorbeeld een lijst oid te vinden?

 
Ik heb al een tijdje de sitecom BN102 en dat ding werkt prima.

Het is een alweer iets ouder type maar wel eentje dat een groter dan gemiddeld bereik heeft.

Je koopt m nu voor minder dan €20,-

Ik vermoed dat er inmiddels wel een BN103 zal zijn.

Das dan een nieuwer type die ook een hogere communicatiesnelheid aankan.

Zoals je zal weten is BT ook te gebruiken met een headset om zo handsfree te kunnen bellen.

Maar met een stickie en zo'n headset kun je ook met je pc connecten en zo dus een draadloze hoofdtelefoon maken (wel weer metzonder stereo hoewel dat er ook is).

Je kan dan die headset ook gebruiken om te VOIPen (skypen).

Verder is er niet alleen de mogelijkheid om data te verplaatsen van en naar je mobiele toestel.

Je kan ook data verplaatsen door je mobiele toestel.

Met andere worden, dan kun je inbellen over je GSM.

Je zou maar hoge nood hebben om online te gaan als de DSL er weer eens uitligt...

 
Kijk dat zijn nu eens de gezochte tips!

Thanks @Mas3 en @Nummer10.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan