Dolby digital voor mediamaster

I

italone

Hi iedereen,ik las op http://www.satellite.it dat een duitse firma een interface heeft ontwikkeld die past in de mediamaster in plaats van de modem.Deze interface kan dmv de bekende flat cable aangesloten worden.Er is een optische uitgang voor dolby digital en het werkt alleen als de mediamaster voorzien is van dvb200.De prijs is +/-199 Dmark

 
ja ik heb ook Dolby Digital in mijn Humax zitten .

Als je dan bedenkt dat er maar 1 of 2 zenders uitzenden in Dolby Digital.

Dan vind ik het dom dat ze het in mijn ontvanger bouwden.

 
Het is geen echte dolby dig. maar meer een optische uitgang voor je nokia. je kan dit ding ook zelf bouwen, het stelt geen drol voor. Je moet wel heel aardig kunnen solderen omdat je hier en daar wat draadjes op smd componenten moet solderen. de dig. uitgang past prima in het gaatje wat vrijkomt als je het modem eruitsloopt. ik heb zelf zo'n gevalletje erin zitten, en als je een versterker met optische ingang hebt kan je deze dus hiervoor gebruiken. Volgens mij ondersteunt DVB2000 ook geen dolby.

De schema's heb ik niet, maar die zijn wel op 't net te vinden.

succes

peter.

 
Originally posted by satjan ja ik heb ook Dolby Digital in mijn Humax zitten .


Als je dan bedenkt dat er maar 1 of 2 zenders uitzenden in Dolby Digital.



Dan vind ik het dom dat ze het in mijn ontvanger bouwden.



Dit slaat natuurlijk nergens op!

Koop dan lekker een s*c* doos!

 
Het is inderdaad zo dat de mediamaster geen Dolby digital ondersteund.

Je hebt dus alleen de beschikking over een digitale uitgang.

 
Even een rectificatie op voorgaand bericht

Ik ging ervan uit dat hier hier om de "gewone" digitale uitgang ging , die er inderdaad heel simpel op te bouwen is.

Maar het gaat hier echt om een hardwarematige oplossing met een echte uitbreiding dus.

In dit geval zal het wel mogelijk blijken om DD uit je mediamaster te krijgen.

Thnx Schumi :)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan