MOSC KEYFINDER

Status
Niet open voor verdere reacties.
G

gaston

Attentie op Stargate forum kwam ik de volgende verwijzing tegen.

Misschien de moeite waard!!!!!!!!!!!!

Boys and girls

Er schijnt een superproggramma op komst te zijn. Uitgegeven door de makers van progoff.

Hiermee zou het mogelijk zijn om alle keys eenvoudig uit een MOSC kaart te lezen.

Ga voor de aankondiging hiervan maar eens kijken bij:

http://www.angelfire.com/xxxxxxxxxxx/

En het mooie hiervan, het is vertaald in het Nederlands

Ben benieuwd!!!

Nootje

[Edited by Black Tiger on 24-03-2001 at 00:53]

 
Dit programma maakt het misschien nog eenvoudiger, maar voor diegene die een beetje frans en/of spaans kennen... hetzelfde gaat al een tijdje goed met progoff 1.3 en 1.4

Ik heb al verschillende 0019 mk's gevonden met dit programma. Het is dus een knoppen programmaatje voor leken, die niet de moeite willen nemen om eens echt in de materie te duiken, en toch hun eigen MK, ppua en andere keys willen vinden zonder een logger te kopen.

Maar let op, het is niet zonder risico! Je veegt wel degelijk keys uit, en zolang dat een 0c,0d of 0e key is, vind hij die vanzelf wel terug, maar het kan ook goed mis gaan. Bovendien zet progoff heel snel een foutieve opstartcode op je kaart en dan is ie niet meer te gebruiken in een mediaguard-box (tenzij je de opstartcode weer terug kunt zetten natuurlijk). Ik zou er dus toch voorlopig nog maar mee uit kijken.

Greetz,

Marciemarc

 
Jongens jullie hebben het schijnbaar nog niet door of wel? GEEN LINKS NAAR ILLEGALE SITES OF ILLEGALE PROGRAMMA'S!!!!

Deze worden zonder meer gewist c.q. geedit.

Zeer binnenkort zullen we in het belangrijke forum maar eens de regels op schrift gaan stellen dan is het duidelijker voor iedereen.

MarcieMarc, als SM is het niet verstandig om tips te gaan geven over dit onderwerp in het openbaar.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan