Star Wars in DD en 16:9

T

theGIZMO

Premiere World begint de maand April goed !!

"Episode 1 - The Phantom Menace" en de digitaal ge-remasterde Star Wars Trilogy zullen in Dolby Digital 5.1 en anamorph 16:9 worden uitgezonden op de diverse Cinedoms gedurende de volgende maand. Daarnaast nog verschillende Star Wars docu's uit 1999. Helaas zal het hele gebeuren niet in multi-language worden uitgezonden...enkel in het Duits.

Overigens vreemd dat Cinedom Deluxe hiervoor niet gebruikt gaat worden maar de bestaande PPV kanalen.

 
Ik zie nu net op de site van C+ Nederland dat ook bij hen de maand April in het teken staat van Star-Wars.

greetz

Ruff Rider

 
Ja hoor en op 'Vrijdag De 13e', dit keer ook nog eens Goede Vrijdag, zendt Prem***e W***d alle vier de Star Wars films op één dag uit. Voor Duitsland een topdatum, 90% van de mensen vrij. Maar ook onder ons zullen er genoeg zijn die dan tijd genoeg hebben.

Leuk detail: Prem** je weet wel, moet verplicht een aantal keren in Dolby Digital 5.5 uitzenden van Lucas Films. Er wordt gefluisterd dat dit gedaan wordt i.v.m. het testen van de kwaliteit vanwege later dit jaar te verschijnen DVD's.

 
dolby 5.5 ??????????????

ik neem aan dat je 5.1 bedoelt !!!

greetings

dan d man

 
Originally posted by BenBem Leuk detail: Prem** je weet wel, moet verplicht een aantal keren in Dolby Digital 5.5 uitzenden van Lucas Films. Er wordt gefluisterd dat dit gedaan wordt i.v.m. het testen van de kwaliteit vanwege later dit jaar te verschijnen DVD's.
Lijkt me sterk, van alle Starwarsen zijn uitstekende 5.1 masters beschikbaar die reeds op Laserdisc zijn uitgebracht. ;)

 
Originally posted by theGIZMO Premiere World begint de maand April goed !!

 


"Episode 1 - The Phantom Menace" en de digitaal ge-remasterde Star Wars Trilogy zullen in Dolby Digital 5.1 en anamorph 16:9 worden uitgezonden op de diverse Cinedoms gedurende de volgende maand. Daarnaast nog verschillende Star Wars docu's uit 1999. Helaas zal het hele gebeuren niet in multi-language worden uitgezonden...enkel in het Duits. ? bij mij toch echt in twee talen


 


Overigens vreemd dat Cinedom Deluxe hiervoor niet gebruikt gaat worden maar de bestaande PPV kanalen.



 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan