Alphacrypt, wat staat ons te wachten?

Da's niets nieuws. Het gaat om de CI versie van de Betacrypt CA module. De naam is erg verwarrend. PW gaat haar programma's ook in Zwitserland aanbieden en daar mogen, vooruitlopend op de EU regelgeving van 01/2002 alleen FTA en CI ontvangers verkocht worden.

 
Typisch toch, een paar weken geleden heeft van de bevolking

77% het EU lidmaatschap afgewezen, maar Zwitserland loopt wel voorop met deze EU maatregel. Trouwens een Alpahcrypt kaart in een Betacrypt module. Je moet ermaar opkomen.

 
Van Dale:

voor·´uit·lo·pen (onov.ww.)

1 vóór anderen lopen

2 (met 'op') reeds tevoren iets doen => anticiperen

3 eerder gaan, sneller gaan

Jouw foutive uitleg heeft betrekking op de onder twee genoemde verklaring. Verklaring 1 en 3 zijn echter wel valide en dus snijdt jouw opmerking geen hout.

Voor de Alphacrypt CI module worden aparte kaarten uitgeleverd die niet compatibel zijn met Irdeto en Betacrypt CA modules

Tot 28 maart kun je nog terecht op de Cebit in Hannover. Kijk eens in hal 9 bij stand 54.

http://www.alphacrypt.de/

 
We gaan hier wel geen woordenboeken citeren.

Dit board is voor iedereen en we vallen niemand aan op taalfouten! Dat even ter duidelijkheid.

Vergissen is menselijk en op een vergissing mag men best wijzen maar een woordenboek citeren gaat me wat te ver.

 
@BT,

Ik denk dat je dit cynisch moet lezen, het gaat niet zozeer om de schrijfwijze van BenBem, maar meer op het "vooruitstrevende" karakter van de Zwitsers. Ze maken in elk geen geval gebruik van de D-BOX.

Dus Ovidius mag van mij citeren en uitleggen.

Grtz Mike The Bike

 
Ja dat snap ik wel, maar omdat Benbem "voorop" schreef dacht ik dat Ovidius daarop reageerde.

Mocht Ovidius het bedoeld hebben zoals jij zegt dan mag hij het door mij geschrevene als "niet geschreven" beschouwen en trek ik mijn woorden terug.:)

 
Hoi Mike en BT,

Vergis ik me nu of of bedoelde hij mijn posting niet, maar meer de 'vooruitlopende 1 april grap' in Mikes eerste posting ?

Maakt allemaal niet zoveel uit, maar laat hem zelf eens uitleggen. Weten we tenminste waar onze wijsgeer het over heeft.

 
Begin Mei komen de modules waarschijnlijk op de markt en zoals het er nu naar uitziet wordt het een ALL-CAM versie die ook voor Irdeto gebruikt kan worden. Bovendien gaan de bestaande Betacrypt kaarten gewoon werken. De Alphacrypt module is gebaseerd op de bestaande EURO-CI CAM's.

 
Jouw account wordt gewist.

Het is niet de bedoeling een usernaam bestaande uit spaties of soortgelijk iets te benutten.

Neem een fatsoenlijke alias a.u.b.

 
@Benbem.

Ik heb geen idee, hij mag dat inderdaad zelf uitleggen.

Volgens mij was die alphacrypt geen 1 april grap maar ik kan me ook vergissen, heb het niet echt zo gevolgd.

 
Ik heb al fotos van het ding gezien dus als het een grap is hebben ze er wel veel werk aan gehad.

 
@ Black Tiger

Nee het ding bestaat echt al lees ik er verschillende meningen over. Zo beschrijft iemand in DFUG, een Duitse gebruikersgroep, dat deze Cam specifiek voor Zwitserland (Teleclub) bedoed zou zijn. Enfin waarvoor precies, dat merken we vanzelf wel. Er wordt trouwens ook beweerd dat de module een soort All cam zou gaan worden Dld,NL, Zw. Dit zou heel mooi zijn en is daarom waarschijnlijk een sprookje of vrome wens. De 4.6/4.7 prijzen zouden Instorten ;)

Waar ik op doelde was niet dat het een 1 april grap zou zijn, ik reageerde meer op Ovidius die in zijn 'wijsheid' even moets uitleggen waarom =vooruitlopende 1 april grap= van thread starter Mike, geen juist taalgebruik zou zijn.

Overigens blijkt er duidelijk uit dat Ovidius dit voor de aardigheid deed en niets verkeerds ten opzichte van Mike bedoelde.

 
Oh prima, dan is alles dus weer in orde en begrijpbaar.:)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan