Dit is nou de perfecte vriendin!!!!!!!

Ik denk met zo'n meid dat er een prijskaartje zou aanhangen , maar ik troost mij met de gedachte dat ik toch nog scoor op de markt

een beetje vet , een ietsepietsje haar op de rug , en even naar de striptent hmmmmmmmmm met zoiets in huis .....

Dan sluit ik mij op met haar op de 8ste verdieping en gooi de sleutel door het raam

 
Laat ik nou net het haar van mijn rug verwijderd hebben.

Kale pech.

Multispeed

 
Ik zou dat dekbed niet openslaan want het kan alleen

maar tegenvallen wat er onder vandaan komt.

Multispeed

 
HAHAHA Leuk dat dekbed!:)

Overigens... mijn vrouw benadert die perfekte girlfriend best goed, ze houdt niet van voetballen, ik ook niet, ik mag rustig naar de stripteasetent als ik maar nergens aan kom.

Een bos rozen hoef ik ook niet mee te nemen, ze houdt niet zo van levende bloemen. En ik krijg dagelijks mijn voerbak en mijn bak koffie enzo.

Wat wil ik nog meer?:biggrin:

 
mijn vrouwke houd wel van voetbal.In de striptent mag ik wel aanraken als ze erbij is.Bloemen koop ik haar voor in de tuin.Mijn eten is steeds op tijd klaar.Ze is misschien wel niet zo mooi als die griet maar who cares.

 
Gelukkig, ik blijk dus niet de enige te zijn met een vrijwel perfekte vrouw, toch fijn dat er nog mannen zoals ons bestaan die ge-evrouwcipeerd zijn.:biggrin:

 
hahaha, wel leuk al dat mooie spul maar weet je het gras is altijd groener bij een ander, en als je dan toch nog met veel plezier thuis bent en thuiskomt dan heb je de perfecte vrouw. Ook al heeft ze soms hoofdpijn of moet je ff wachten op de koffie of het eten is bijna klaar inplaats van klaar. Heb je het dan toch nog naar de zin thuis, dan pas heb je de perfecte vrouw haha en ja na 20 jaar getrouwd te zijn vind ik dat nog steeds.

oh ja ik ga ook altijd thuis eten al moet ik dan soms even wachten en al kom ik langs die super restauranten

smurf

 
Kijk, mijn vrouw heeft wel eens hoofdpijn maar heeft dat nog nooit als smoesje gebruikt om de daad niet te doen.:)

Daarnaast is de koffie en het eten vrijwel altijd op tijd klaar, meestal krijg ik al koffie voorgezet als ik net onder kom zelfs zonder dat ik iets hoef te vragen, heb het nog steeds naar de zin thuis, ze houdt nog van me, en ondertussen toch ook alweer 18,5 jaar getrouwd dus volgens mij kom ik heel kort in de buurt van de juiste categorie.:biggrin:

 
juist bt jij weet waar het omgaat ja toch maaaaaaaaaaaarrrrrrre dan kom ik toch een keer op de koffie hahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaa

smurf

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan