Tip! Cam-editor in de download sectie!

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.773
Waarderingsscore
998
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Bij deze een tip voor mensen die nogal eens problemen hebben met de configuratie van een bepaalde emu (cam).

Onze freggel1 heeft in onze downloadsectie een cam-editor geplaatst die het werk nogal eenvoudig maakt.

Je start het op, kiest je emu en krijgt allerlei vakjes om eenvoudig in te vullen en dat is zeker handig voor de beginners op dit gebied al was het maar om het eens te bekijken.

Ik heb hem zelf nog niet getest maar wel bekeken en het ziet er goed uit!

Daarom zet ik deze post tijdelijk als sticky hier.

Tevens laat ik hem open zodat jullie je ervaringen hiermee kunnen plaatsen in een reactie.

 
Alleen jammer dat nu de upload vol zit.

Leuk he zulke progjes. ;)

 
Kan ik ook een emu maken voor mijn kabelontvangst. Ik heb nl een 600PVR met kabeltuner

Tichel

ps ik ben nieuw hier.

 
Hoi tichel, welkom op het satellite FUN board!

Als je die vraag zo moet stellen, dan is het antwoord nee.

Maar niet getreurd, want je hoeft helemaal niet zelf een emu te maken.

Daar gaat dit onderwerp ook niet over, het gaat over het instellen van zulke emu's

Om te kunnen doen wat jij wil, moet je wel vertellen welk systeem je wil emuleren (of om welke provider het gaat).

Dan zijn er vast wel mensen die je kunnen vertellen welke emu daar het meest geschikt voor is.

En wellicht kan men je dan verder ook nog een heel eind op weg helpen.

We gaan je echter hier niet vertellen hoe je precies "gratizzz" kunt kijken want daar doen we hier niet aan maar dat had je natuurlijk al uit ons reglement begrepen.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan