Ben ik gek of heeft C+ ook een goede bui...

NvBgm

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
22 aug 2010
Berichten
773
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
68
Al bijna een jaar lang heb ik hier een Irdeto2 kaart welke was uitgeschakeld.

Tijdens wat opruimwerkzaamheden heb ik mijn oude nokia mm9500 en de uitgeschakelde irdeto kaart eens weer aan de stroom gezet. Op alle kanalen zwart beeld. FTA kanalen werkten nog prima. Ontvanger had ik op NEd2 staan toen de telefoon ging. Na een minuut of 5 ineens beeld. Je begrijpt dat is even schrikken. na het telefoongesprek eens kijken waar allemaal beeld was en zie daar Ned 1, 2 en 3.

Is dit nu toeval of geeft C+ zomaar wat weg.??

 
Ben ik gek of
Ja, maar dat staat los van je andere vraag.:biggrin:

Volgens mij heeft C+ een probleempje, bij Seca is het zo dat als de kaart een maand verlopen is dat je hem weer moet heractiveren.

Ik dacht dat dit bij Irdeto2 ook zo was, dus ofwel ze hebben een foutje, ofwel Irdeto2 interesseert ze zo weinig dat ze gewoon codes blijven sturen.

Wel grappig trouwens. Betaal je nog voor die kaart? Zonee, niks zeggen.:biggrin:

 
Als ik enige dagen niet met een irdeto ontvanger gekeken heb, duurt het lang voordat ik beeld krijg.

Heb ik langere tijd de ontvanger niet aan gehad moet ik de kaart echt activeren.

Een paar keer heb ik de ontvanger uren aan laten staan op een NL kanaal, maar geen beeld.

Even heractiveren via internet en vrijwel direct beeld.

Ik heb op deze kaart het settopbox pakket.

Ik denk dat NvBgm gewoon massel heeft.

 
Inderdaad, een voutje geweest van C+ dan.... mazzelaar.:biggrin:

 
Inderdaad' date=' een voutje geweest van C+ dan.... mazzelaar.:biggrin:[/quote']
Ach, dat heb je met dat Duits. Heel veel Z'ten zijn hier S'en.

Onbewust ga je het toch overnemen.
 
Oooh.. nee hoor da's een grapje van mij. Als iemand iets fout doet, zoals in dit geval Canal+ schrijf ik niet "foutje" zoals het hoort, maar schrijf ik het ook expres fout d.m.v. "voutje" om te benadrukken dat het een fout is.

Geen spellingsfout jouwerzijds dus.:)

 
Ergens begrijp ik het niet waarom alleen maar de Ned 1,2 en 3 openstaan.

Je zou toch zeggen dat er dan een bepaald pakket open zou zijn gezet.

Heb ook even gekeken of ik hem heractiveren kon en ook daarbij kreeg ik geen melding meer dat de kaart onbekend was. Gaf trouwens ook geen meer kanalen maar was te proberen.

 
citaat van de site van C+

''

Alle CanalDigitaal pakketten bevatten de Nederlandse publieke en commerciële zenders.

Kijkers zonder betaalpakket beschikken alleen over de Free To Air (voornamelijk Duitse) zenders en de Nederlandse publieke zenders Nederland 1, 2, 3 en TMF.

''

Ook in de brief die de oude irdeto abbonees van het eerste uur (die tot op heden dus niets betaalden per jaar) onlangs kregen wordt gesteld dat als men

geen abbo afsluit alleen ned 1 2 en 3 overblijven.

Grtz.

 
NvBgm

Wat wel kan is als je nog een andere kaart hebt met minstens het basis pakket en je voldoet aan de voorwaarden die op de site staan dat je de kaart voor 1 euro p/m het settop pakket er op kan krijgen, zie de site van CDS

https://www.canaldigitaal.nl/default.asp?id=367

Maar als je hem weinig of niet gebruikt kun je het ook zo laten, of ruilen met een Belg als je het settop pakket er op hebt voor een TVV kaart.

 
Ja maar dat is alleen voor seca2 he, je zult niet voor 1 euro nog een irdeto kaart krijgen, misschien wel een seca2 voor erbij.

 
Ja maar dat is alleen voor seca2 he' date=' je zult niet voor 1 euro nog een irdeto kaart krijgen, misschien wel een seca2 voor erbij.[/quote']
Weet je dat wel helemaal zeker??

Volgens een ander forum kan het wel gewoon je moet wel zorgen dat hij op hetzelfde abonneee nummer staat en adres.

Zo niet kun je dat eerst doen en als dat administratief verwerkt is er een één euro kaart van maken.

De combinatie seca en irdeto kaart zou geen probleem moeten zijn.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan