Probleem Nokia 9302 S

E

elstuin

De laatste maanden verdwijnen er steeds meer zenders van mijn receiver en gebeurt na gebruik van de optie "toevoegen van kanalen". Ik mis o.a. alle RTL ned.commerciele kanalen, CNN en veel Duitse zenders, welke ik voor die tijd wel had. Opnieuw activeren van mijn Canal digitaal smartcard en kanalen installeren geeft geen oplossing. Heb Canal Digitaal met veel moeite kunnen bereiken om van hen een oplossing te krijgen, maar ze melden niets voor mij te kunnen doen. Dit ondanks de opnieuw verhoogde kosten van het "set top box " abonnement.

Wie kan mij vertellen waar dit aan ligt en hoe ik dit kan oplossen!

 
Ja dat ligt aan je Nokia en van Nokia hoef je geen oplossing meer te verwachten, overigens is het eigenlijk een Strong 8000 met een Nokia plaatje er op.

Strong software kun je hier vinden,

http://www.firm-collector.com/

En een uitleg hoe te upgraden is hier te vinden,

http://www.weethet.nl/dutch/sat_updatestrongsrt8000.php

Nu is het niet de bedoeling om die oude software van "weet het"er in te zetten er moet dan sattracker 3.0 in met de nieuwste EMU patch en SECA 2 patch.

En ja dan zou alles weer moeten werken zoals het hoort.

 
De software gedownload, maar de in de beschrijving voor het volgen van de procedure, wordt het merk Generic printer genoemd. Deze komt niet voor in de printerlijst van Windows XP!!

 
Jawel hoor.

Maar dan moet je het Engelse woord generic wel even vertalen naar Nederlands.

Dan krijg je dus Algemeen.

Als het goed is zie je die als tweede (na AGFA) in de lijst staan, en kun je in de lijst met modellen weer wel kiezen voor printers waarin het woord generic voorkomt.

Succes ermee !

 
Jawel hoor.
Maar dan moet je het Engelse woord generic wel even vertalen naar Nederlands.

Dan krijg je dus Algemeen.

Als het goed is zie je die als tweede (na AGFA) in de lijst staan, en kun je in de lijst met modellen weer wel kiezen voor printers waarin het woord generic voorkomt.

Succes ermee !
Bedankt, het is gelukt!

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan