DigitAll World Satellite receiver

D

donnos

Goededag heren,

Ik heb een vraagje Satellite receiver op de kamer staan een DigitAll World SFT-2000

Deze werkt perfect werkt met seca,irdeto,nagra,mediaguard,via,cryptoworks

en noem het maar op . Maar nu heb ik 1 probleem .

Als ik naar een zender ga bijv premiere kan ik op een knop van de afstandbedining druken . Enan ik keys invullen hij kijkt automaties naar de beschikbare seca via nagra fequentie (ligt aan de zendr welke beschibaar zijn)

Maar als ik bijv een key invul van premiere (16 letters met cijfers) krijg ik nog niks door . Nu zegt mijn vader (die zelf een philips heeft waar dat wel werkt) je moet speciale codes voor jou merk hebben , klopt dit ?

Zelf werken de kaarten van canal plus zeer goed . (beter beeld dan de philips)

Ik hoop dat ik het een beetje goed uitgelegd heb . Op dit gebied ben ik een noob :biggrin::biggrin:

 
Hoi donnos, welkom op het Satellite FUN Board !

Wellicht heb je het niet helemaal meegekregen, maar vragen over keys ondersteunen we hier niet.

Jouw vraag gaat niet om de keys zelf maar meer of er verschillende keys per ontvanger zijn.

Die vraag wil ik je wel beantwoorden.

Daarbij kan ik kort zijn; Nee.

Iets minder kort:

Wanneer het gedoe met keys per ontvanger verschillend zou zijn, heeft een provider een probleem als ie verschillende van die ontvangers wil ondersteunen.

De keys waar het hier over gaat is namelijk gewoon een stukkie informatie die de provider ook verstuurt, en dat is wel per codeer systeem verschillend maar niet per ontvanger.

Natuurlijk kan het wel zo zijn dat de software in je ontvanger die een kaart nadoet (=emuleert) deze keys op een specifieke wijze gepresenteerd wil krijgen.

Jij zal dus moeten uitzoeken hoe de verpakking van de keys er uit dient te zien.

Veel verder als dit gaan we hier niet in op deze materie.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan