geen beeld en hoe verder??

C

calvin

ik doe iets verkeerd

heb gimini 3.50 gedownload

dan pet settings.

dan via ftp de gedownloade bestandje: mgcamd en ook cccam in var /ect gebracht.( is dit wel goed)

via blauw knop dan addons lukt het me niet omdat ik niet weet waar ik de mgcamd of cccam vandaan moet downloaden

verder heb ik canal+ kaart wele ik in de eerste kaartreader stop.

ik krijg vermelding no service found terwijl ik wel fta kanalen via astra ontvang

wat doe ik fout kan je ff helpen

kan iemand mij dat stapsgewijn vertellen wat te doen

groetjes

 
dan via ftp de gedownloade bestandje: mgcamd en ook cccam in var /ect gebracht.( is dit wel goed)
Neen dat is niet goed.

Hoezo weet je niet waar je de mgcamd of cccam moet downloaden via de blauwe knop?

Blauwe knop->addons->download and install->cam

En daaronder zitten ze allemaal als het goed is, of is dat bij de 7025 weer anders?

Ik wil je wel stapsgewijs helpen voor zover mogelijk, maar zou toch graag weten waar precies je probleem ontstaat met die blauwe knop.

Daarnaast zou ik in elk geval via FTP die mgcamd en cccamd daar weer weghalen van tevoren.

V.w.b. de Canal+ kaart, dat maakt niet uit welke kaartlezer je deze stopt.

Een service not found of no service found melding geeft aan dat de frequentie niet correct is.

 
heb alles geprobeerd

ook via gbox en cardshearing

blijkt dat de DB geen hoge frequenties vind

dus alle providers op alle satelieten waren niet te vinden

dus een tuner probleem denk ik

ga morgen de DB terug brengen naar de zaak waar ik het heb gekocht

of is er een oplossing hiervoor??

wie heeft dit ook gehad

 
Als het een probleem is met de hoge frequenties zou het inderdaad de tuner van de Dreambox kunnen zijn, maar zou ook nog de LNB kunnen zijn die niet meer lekker is.

Probeer eens een andere lnb?

LET OP! Mocht je hem naar de winkel terug brengen, dan zet er voor de zekerheid van tevoren even weer de originele firmware op.

 
het was idd de tuner die kapot was

heb een nieuwe ontvangen en inmiddels kan ik weer tv kijken

alleen werkt de c+ kaart niet met gbox maar wel met cccam

wie weet waarom het niet met gbox werkt

l

 
Met gbox heb je kans dat je even in de gbox_cfg een setting moet wijzigen om de kaartlezer actief te maken.

Kijk in dat bestand even naar de V regel, ik heb hem als volgt:

V: { F0 30 }

Schijnt te werken zo anders kun je eens:

V: { F0 35 }

proberen.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan