humax5400z

B

Bas57

Hallo allemaal

Ik heb een Humax 5400z waar ik al een paar jaar niks meer mee gedaan hebt, maar ik heb sinds kort een caravan gekocht en nu il ik mijn

humax graag in mijn caravan gaan gebruiken, kan iemand mij vertellen wat ik nodig heb om de nederlandse kanalen te kunnen ontvangen van Canal+.

Welek module ik moet aanschaffen hiervoor, en is er ook iemand die mij kan uitleggen hoe ik de laatste firmware op mijn Humax zet (moet geloof ik met een nulmodemkabel als ik het mij nog goed herrinert)en wat is de laatste firmware en waar kan ik deze vinden.

En kan iemand mij een winkel in de buurt van Dordrecht -Rotterdam aanbevelen waar ik mij benodiged spullen haalt

Dank u voor alle hulp

Bas

 
De laatste firmware kun je inderdaad met een seriele nullmodemkabel op je ontvanger zetten.

Ik vindt zelf Humax Uploader (staat in onze downloadsectie) het gemakkelijkst om dat te doen.

Wil je de Nederlandse kanalen van Canal+ daarop ontvangen zul je uiteraard een seca kaart nodig hebben.

Verder een module waar je die kaart in kunt stoppen. Indien je totaal geen module hebt zou je de aanschaf van een Mediaguard CI module kunnen overwegen die zijn daar geschikt voor.

Een goede winkel in de buurt van Dordrecht - Rotterdam.... hmmz.. Cardwriter zit tegenwoordig in Zoetermeer.

Ik ken nog wel iemand die daar een winkel heeft, nog niet zo lang begonnen daarmee en die geeft ook goede service, maar ik weet de naam van zijn winkel niet, zal eens navragen, da's Rotterdam als het goed is.

Andere zaken zijn me daar niet zo bekend want ik kom niet uit die omgeving, misschien dat andere gebruikers daar nog wat tips voor weten.

Het is mij niet bekend wat exact de laatste firmware is, maar er staat er nog diverse recente in onze downloadsectie.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan