Beginner in orientatie fase

M

methossv

Hallo allemaal,

Deze week besloten mijzelf eens te verdiepen in de sateliet ontvangst wereld.

Pfoe dat valt niet mee, allerlei termen die je om de oren vliegen etc. Maar de dit zal na een tijdje wel meer duidelijk worden.

Waar ik geen direct antwoord op kan vinden is of je in nederland via een schotel scifi channel kan ontvangen? Het kanaal zit achter een decoder dus zal je er een abbonement op moeten nemen maar is dit dan ook mogelijk?

Mocht dit mogelijk zijn heb ik hier dan nog extra apperatuur voor nodig dan de standaard spullen?

Laat het in eerste instantie maar even bij deze vragen.

bvd voor het beantwoorden ervan :biggrin:

 
Laat ik daar nu net naar zitten kijken de Spaanse Sci Fi versie met het originele geluid dus Engels.

Maar dat is een zender die op een aantal satelieten die hier te ontvangen zijn voorkomt, alleen op de Astra op 19.2 oost waar de NL zenders ook op zitten komt hij al drie keer voor de Spaanse,Franse en Duitse versie.

Waar ik naar zit te kijken daar is de codering op het ogenblik niet waterdicht dus ik heb niets nodig als mijn ontvanger, maar dat blijft natuurlijk niet zo de provider zal het lek zo gauw als mogenlijk weer dichten.

Eigenlijk is het niet mogelijk legaal een abo af te sluiten maar daar zijn wel oplossingen voor een Premiere kaart door een kennis in Duitsland te laten bestellen of zoiets.

Ook dacht ik dat het Nederlandse Canaldigitaal er mee bezig is om Sci Fi er bij te krijgen maar dat zijn geruchten waar je niet op af kan gaan.

Extra spullen zou ik maar niet vanuit gaan, ja als je een Duitse kaart hebt heb je een ci module nodig waar de kaart in loopt maar dan lopen we te ver voor uit.

 
Thx`s voor je antwoord.

ik begrijp dat jij dat kanaal kan bek8ijken maarer geen abbo voor hebt en het dus op een alternatieve wijze aan het bekijken bent wat in principe dus mogelijk is al is het maar even.

Duitse kaart in duitsland via via te pakken krijgen dan zou het kunnen werken?

Allemaal niet echt handig laat staan makkelijk.

Zijn er mensen die het op deze wijze doen? Via buitenland kaart kopen en dan in NL kijken?

 
Er zijn ook zaken die je een Duitse kaart hier in NL kunnen regelen. Die zorgen dan voor het adres in Duitsland etc.

Nadeel hiervan is dat je dan wel het abonnementsgeld voor een jaar vooruit moet betalen.

 
Er zijn ook zaken die je een Duitse kaart hier in NL kunnen regelen. Die zorgen dan voor het adres in Duitsland etc.Nadeel hiervan is dat je dan wel het abonnementsgeld voor een jaar vooruit moet betalen.
oke, kun jij mij misschien ook enkel namen van deze zaken geven?

Is er Uberhaupt iemand die scifi channel op deze wijze bekijkt?

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan