irdeto kaart, geen beeld

Richt

New Member
Lid sinds
1 jul 2007
Berichten
5
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
33
Hallo iedereen

ik weet niet veel van decoders en stuff maar voor zover ik weet heb ik een irdeto 1 kaart (een roode [EpsilonCard] irdeto access)

mijn decoder is een nokia mediamaster 9500.

nu heb ik geen beeld op de canaaldigitaal zenders, ik heb al tig keer geheractiveerd maar het werkt NIET, ik weet niet wat er mis is....

als er meer info vereist is geef ik die graag, ik wil nu wel weer een keer NL tv kijken (doet sinds april al niet meer, behalve BVN en regio zenders en teletext op Canaaldigitaal zenders...

en owja, ik woon in frankrijk, dus belen met 0900 tel nummers kan ik niet :[

alvast bedankt, Richt

 
Als de kaart uitgeschakeld is dat is een teken dat ze je niet kunnen berijken en je kontakt moet opnemen, dan moet je het kaartnummer maar doorgeven aan een familielid en die laten bellen.

Maar heb je eigenlijk een abonnement op die kaart en kunnen ze daar geld van je rekening afschrijven van een Nederlandse bank of giro rekening.

Zonder abonnement zou je alleen NL 1 2 en 3 kunnen krijgen.

Eigenlijk denk ik dat je moet bellen er zal wel iets aan de hand zijn.

 
De rode irdeto kaart met opschrift 3psilon is een irdeto2 kaart.

Je hebt een Nokia 9500 ontvanger vertelde je, zit daar nog originele software op?

Dat herken je aan de kleuren van de menu's (met rood, geel en blauw), en aan de aanwezigheid van het canal+ of filmnet logo in (sommige van) de menu's.

Als dat zo is, laat dan je ontvanger eens opnieuw de zenders zoeken.

Sinds de jaarwisseling ongeveer, zijn er wat instellingen veranderd waardoor het dus kan zijn dat je geen beeld hebt.

Wanneer je niet de originele software hebt, zou je eens moeten kijken welke software je wel hebt en dat hier noemen.

(gebeurt er wat als je op de blauwe knop drukt ?)

Mijn Nokia 9500 met alternatieve software en 3psilon kaart werkt in ieder geval prima..

 
HI

I have gbox and many peer

thanks

 
Laatst bewerkt:
Al gepiept, hij heeft een infraction gekregen, 3 strafpunten en die blijven een half jaar staan.

Edit: Ik zag die posting van hem op 3 plaatsen dus meneer krijgt een onmiddellijke ban.

 
Al gepiept, hij heeft een infraction gekregen, 3 strafpunten en die blijven een half jaar staan.
Edit: Ik zag die posting van hem op 3 plaatsen dus meneer krijgt een onmiddellijke ban.

ff een complete quote...

Vandaar mijn sms richting jou, goede actie, moet niet kunnen zoiets. ;)

 
Yep, nogmaals dank voor die SMS, ondanks dat de "report this post" optie ook goed werkt, is in dit geval een meer directere waarschuwing altijd handig.:)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan