nieuwe ontvanger

E

edwin1964

Hallo ik zoek een nieuwe ontvanger met harddisk en de mogelijkheden voor een module bv irdeto ik heb zelf een seca module met c+ kaart in een humax 5400irc wie kan me vertellen wat voor ontvanger hier het beste voor geschikt is kan elke ontvanger met ci sloten alle modules aan of verschilt dat per ontvanger welke is het beste/leukste is bv de topfield iets?

 
Beste Edwin welkom op het satellite FUN board dat is een hele lange zin met vier mededelingen en vijf vragen erin en die hele lange zin is erg lastig leesbaar kun je de volgende keer misschien je bericht zelf even doorlezen om te zien of het wel duidelijk is wat je wilt en wat je vraagt want zo haken de mensen al halverwege je bericht van slechts èèn zin af en dat wil je natuurlijk zelf ook niet denk ik daarom zal ik een voorbeeldje geven hoe je je berichtje beter had kunnen opstellen want zoals je misschien zelf ook aan dit antwoord kunt zien is het gewoon niet prettig lezen zo ikzelf doe hier veel langer over dan wanneer ik wel af en toe een punt, hoofdletters en andere leestekens zou gebruiken.

Hallo.

Ik zoek een nieuwe ontvanger met harddisk, en de mogelijkheden voor een module bv irdeto.

Ik heb zelf een seca module met c+ kaart, in een humax 5400irc.

Wie kan me vertellen wat voor ontvanger hier het beste voor geschikt is ?

Kan elke ontvanger met ci sloten alle modules aan, of verschilt dat per ontvanger ?

Welke is het beste/leukste ?

Is bv de topfield iets?
Dan een beetje antwoord op je vragen:

CI staat voor Common Interface.

Dat zou eigenlijk inhouden dat zo'n interface voor alle erin passende decoder modules geschikt zou moeten zijn.

Maar soms kan het voorkomen dat een ontvanger met de ene module beter overweg kan dan met de andere.

De leukste ontvangers zijn voor hobbyisten de ontvangers waar zoveel mogelijk mee gespeeld kan worden.

En dan kom je al gauw uit bij ontvangers die voorzien zijn van een linux operating system, en de mogelijkheid hebben om zoveel mogelijk andere hardware aan te sluiten.

De meeste mensen lezen nu in de regel hierboven het woord "dreambox", maar er zijn ook andere ontvangers met die mogelijkheden.

Zoals een relook, reelbox, en een Dbox2 (die aangepast is) ontvangers.

Topfield heeft meerdere modellen die min of meer voldoen aan jouw wensen.

 
Ik zou zeggen...

Begin met een dream....

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan