rtl 8 op plaats hallmark

l.oosterhoff

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
10 feb 2001
Berichten
6.968
Waarderingsscore
93
Punten
48
Leeftijd
63
Locatie
nijega
hoi,

in de nacht van vrijdag op zaterdag as zal rtl 8 de plaats van hallmark in nemen via cds.

hallmark zal de oude freqentie van tien overnemen.

meer info: http://dutchmedia.nl/blog/?p=1199.

 
Pfff... wat een gedoe weer he, noemen ze dat nu klantgericht werken?

Een beetje bedrijf had gewoon RTL8 op de frequentie van Tien/Talpa laten komen, dan hoefden de mensen ook niets opnieuw in te stellen.

 
hoi,

rtl 8 wordt een luxemburgse zender en gaat uitzenden via de luxemburgse transponder van cds(is ivm de reclameregels die in luxemburg soepeler zijn) en omdat tien nu via een nederlandse uplink gaat is deze stoelendans bedacht.

 
Oooh op die manier. Daar had ik nog niet aan gedacht.

Toch leek me dan een uitruilen van frequenties op zich, zodat de gebruiker geen actie hoefde te ondernemen om rtl8 weer op de juiste plek te zetten beter c.q. klantgerichter.

Maar bedankt voor de uitleg!

 
Zou RTL 8 nu ook in het topset pakket van CD komen? Of nog steeds alleen in het basis pakket?

 
"Tien" werd om sinds 9:24 van de buis gehaald en vervangen door "Cartoon/TCM". Om 10:04 werd het vervolgens vervangen door TV Oranje. Tot dusverre alles FTA. RTL 8 zit inmiddels wel op de plek van Hallmark.

 
Laatst bewerkt:
Zit nog steeds naar TIEN te kijken op dit moment via CanalDigitaal

 
Hoe zit het nu prescies met RTL8, Ik heb nooit geen talpa gehad, ik heb een simpel canaal digitaal paket met

NL1-2-3

RTL 4-5-7

SBS6, Net5, Veronica(V8 of een van de vele naamen die die zender heeft gehad)

Kan ik nu wel of niet RTL 8 krijgen?

 
Kan je als het goed is niet krijgen, dit komt in het basispakket. Maar tot nu toe nog steeds fta te zien.

 
Kan best, vannacht hebben ze lopen spoken, zo'n beetje het hele basispakket lag er uit, in elk geval alle commercielen en publieken, Hallmark en Boomerang hebben een tijd lang geen beeld gegeven.

Dus er zal wel weer ergens iets mis zijn gegaan.:)

Vandaar dat ie misschien nog FTA er op zit momenteel.

 
Jullie hebben RTL 8 toch inmiddels wel gevonden? In dit topic stond al (eerste bericht) dat hij op de plaats van Hallmark zou komen. Daarom had ik eerder deze week Hallmark al met mijn settings editor Setedit verplaatst naar een positie achter RTL 7.

Aanvankelijk was het resultaat natuurlijk: geen beeld (ik heb het basispakket),omdat Hallmark op die positie uitzond. Maar vanochtend werd RTL 8 op die positie zichtbaar (bij mij: 12340 SR 27500, FEC 3/4).

 
Jullie hebben RTL 8 toch inmiddels wel gevonden?
De anderen hopelijk wel, ik zelf heb er nog niet naar gezocht. Wat mij betreft is het "meer van hetzelfde" wat dan ook bleek toen ik vanavond ergens op bezoek was. Daar stond RTL8 op met... juist... laatste aflevering van Lotto Weekend Miljonairs.

Nu zie ik dat programma wel graag, maar vooralsnog zie ik geen reden om aan mijn settingslijst te gaan rommelen, hooguit om Hallmark goed te zetten maar niet specifiek om RTL8 te kunnen kijken.

 
RTL8 zit nog steeds niet in het settopbox pakket.

In ieder geval niet in irdeto.

Stop ik mijn seca kaart met het familiepakket er in, dan krijg ik keurig beeld.

 
Nou ze schijnen nog een probleempje te hebben met de licentie maar daarna gaan ze 17 uur per dag liveshopping uitzenden volgens:

http://dutchmedia.nl/blog/?p=1207

Hier kan ik RTL8 ook zien maar zal er weinig naar kijken.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan