ik kan het niet laten, 'swerelds grootste Corso!!!

vroegah...

Tja freggeltje kan het niet laten om zijn "roots" te laten zien. :biggrin:

 
Nou hopelijk krijgen jullie mooi weer daar in Zundert en veel bezoekers.

Voor degenen die dit lezen... ik heb er een dvd van gezien en het is zeker de moeite waard voor een dagje uit, ook met kinderen!

 
Alleen wij Zundertenaren vinden het nog steeds jammer dat men entree moet betalen, was dit niet dan was het bezoekersaantal velen malen hoger! ( nu plusminus 40.000 )

Maar Tiger je weet het, je mag het nog steeds meemaken. ;)

Pintje en koffie staan klaar, en vlaai kunnen we hier ook bakken.

 
Ik vergeet er nog iets bij te zeggen.

Hoe ik het moet noemen weet ik even niet, maar er is laatst een wereldkampioenschap standbeeld geweest ( let wel levend )

En daar heeft van hieruit een team meegedaan, en tijdens de optocht staan er 10 van deze levende beelden aan de kant van de straat.

 
Jaa prachtig, heb ik ook iets van gezien op TV of foto of dvd, weet ik niet meer, maar dat was echt supergoed. Volgens mij was het verleden jaar een stukje op sbs6 ofzo.

 
Jaa prachtig' date=' [/quote']

idd tiger, ik ga proberen 1 en ander op film vast te leggen...

Maar even een impessie van het corso van vorig jaar.

Even een filmpje van 10 minuten hoe het vorig jaar was...

 
Willen jullie meer zien???

Kom maar kijken...

laatste impressie voor wat dit jaar gaat komen...


En de rest voor 2007

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik las net vandaag dat hier vlakbij in Belgie ook een Bloemencorso is.

Stond ook nog in het krantje dat het vroeger "gemeengoed" was, maar nu beperkt toch slechts nog enkele plaatsen waar dit gehouden wordt.

Ik wilde nog even kijken om een reactie te plaatsen, maar zoals gewoonlijk heeft de vrouw het al weer weggekiept, dus het zit ergens in een zak.

Het stond in elk geval in de Trompetter, het Zondagsnieuws of de Maaspost van regio Maastricht.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan