nieuws over 23,5 oost

Ah, abonnee's krijgen dus een brief thuis met een kleine enquete waarop ze kunnen invullen of ze al klaar zijn voor Astra 3.:)

Als dank voor het binnen één week terugsturen van de kaart mogen abonnees gratis tot het einde van het jaar naar het pakket themazenders kijken. Bovendien maakt men kans op een Duo-LNB.
Da's wel interessant, maarja dan moet je natuurlijk al weer meer hebben dan een set-top box pakket om mee te kunnen doen neem ik aan.

 
Of je een brief krijgt weet ik niet, als je op een regionale zender afstemt daar hebben ze een reklame de regoinale verdwijnen van Astra1 19.2 naar Astra 23.5 oost van let op u brievenbus.

Dus ik heb zo vaag een idee dat er een reklame folder komt CDS kan niet weten wie FTA de regionalen kijkt.

De enqette is gewoon op de site in te vullen.

http://www.canaldigitaal.nl/default.asp?t=DmRegionalen

 
Of je een brief krijgt weet ik niet,
Dat was te lezen op de link van L. Oosterhoff. Vandaar dat ik dat noemde.

Maar het kan goed zijn dat het een folder gaat worden.

 
Toch vanmorgen een echte brief gehad met de info, wel niet bezorgd door de echte post maar OK.

En we kunnen een paar zenders kiezen die we graag op de Astra 23.5 oost willen zien.

 
Ja precies, dus alleen voor abo's, met een set-top box pakket krijg je die brief niet.

Kennis van me had er eentje gekregen, heb die gelezen.

Vond het vreemd dat L1 ook ging verhuizen naar 23,5 oost. Dacht dat die een eigen transponder gehuurd hadden en los van C+ opereerden.

Maar misschien dat ze toch C+ als uplink gebruiken, valt me in elk geval tegen van L1.:sad:

 
Ik heb een set-top box pakket en de brief wel ontvangen, dus het is ook voor die mensen.

 
Ook ik heb de brief ontvangen.

In die brief is mijn irdeto kaartnummer vermeld, daarop is het settopbox pakket van toepassing.

In dezelfde brief wordt ook de hier geldende regionale zender genoemd.

L1 was natuurlijk al veel langer op de satelliet te vinden dan de andere regionalen, en dat feit zal ongetwijfeld hebben bijgedragen aan de stap van de anderen destijds om ook op de satelliet te gaan.

Aangezien ze deze stap schijnbaar zonder tussenkomst van CDS hebben genomen, kan ik me voorstellen dat ze daar nu ook niet veel mee te maken willen hebben.

Maar ze hebben wel de volledige hulp van SES-Astra gehad om op de satelliet te gaan, en wellicht heeft die club er op aangedrongen de overstap mee te maken.

Want de positie van Astra 3 raken ze aan de straatstenen niet kwijt, en er is een enorm tekort een bandbreedte op Astra 1.

Toch vroeg ik me af of het klopt dat de zender L1 mee zal overstappen.

Daarom heb ik ff op de site van L1 gekeken.

En daar staat het dus zwart op wit: ook L1 heeft zich voor de kar van CDS laten spannen.

Jammer, jammer..

Overigens, L1 heeft nooit een complete transponder ter beschikking gehad, zoals eerder vermeld is dat onbetaalbaar.

Ze deelden die transponder met andere "special interest" zenders, maar identificeerden zich daarbij wel als een complete eigen provider.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan