Bestanden (Video) bekijken van LAN naar DM600

H

HAWKEYE

Ik wil video bestanden van mijn PC-share (Vista) bekijken op mijn DM600 via het netwerk (100Mb/s) . (DIVX, MPEG, MPEG2, DVR-MS)

Hoe kan ik dit nu doen? Ik heb via diverse manieren geprobeerd via mounten enzo maar dan hangt ie.

Waar kan ik een stap-voor-stap handleiding vinden om dit te doen of wie wil me door deze stappen heen helpen?

Alvast bedankt,

HAWKEYE

 
Begrijp ik nu zelf goed dat je ALTIJD moet transcoden via VLC? Ik wil rechtstreeks files bekijken, maar dit kan dus niet?

M.a.w. ik kan niet realtime files bekijken die AVI/DIVX/MPEG zijn?

 
Laatst bewerkt:
Mooi, maar wat was het antwoord? Dan hebben we dat hier ook voor als er nog eens iemand naar zoekt.:)

 
Nu kan ie wel dicht ;) Zal het in het vervolg netjes aanvullen.

 
Wij sluiten per definitie geen topics die opgelost zijn, een forum met allemaal slotjes op postings ziet er niet uit.:)

Dus hij mag gewoon een langzame dood sterven, totdat er weer eens iemand komt die hem terugvindt en er ook weer baat bij heeft.

 
Wij sluiten per definitie geen topics die opgelost zijn, een forum met allemaal slotjes op postings ziet er niet uit.:)Dus hij mag gewoon een langzame dood sterven, totdat er weer eens iemand komt die hem terugvindt en er ook weer baat bij heeft.
Zoals ik! :tong:

 
Neej, want jij hebt hem niet teruggevonden op dit forum je hebt zelf de vraag gesteld.:biggrin:

 
Oops... ik heb naar de verkeerde naam gekeken.:bloos:

Zoals jij dus inderdaad, correct.:biggrin:

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan