Nokia 9200 hulp gevraagd

J

jaapkist

Vraag: wie woont in Zwolle of in de buurt en weet waarom ik geen nedelandse zenders en verder rtl 4,5,6,7,8,, SBS kan ontvange. Heb deze Nokia 9500 S via Marktplaats gekocht, zonder Irdeto 2 kaart en is jaren niet meer gebruikt (med. evorige eigenaar)

De één roept gooi maar weg, komt en is geen software meer voor, niemand heeft hier meer zin in. Andere signalen gewoonde zeners weer inladen (via pc) en het werkt weer???

Graag een reactie/antwoord retour.

Jaap Kist

Email: [mod on]Uit privacy overwegingen verwijderd[/mod]

 
Laatst bewerkt:
Hoi Jaap, welkom op het satellite FUN board !

Zoals je ziet, heb ik je mail adres verwijderd.

Dit omdat je mailbox wel es heel erg snel vol kan lopen als je mailadres zo open zichtbaar is als hier.

Je nokia 9200/9500 en ook de 9600 kunnen gewoon gebruikt worden voor de Nederlandse zenders.

Dat kan ik je met 100 % zekerheid vertellen, want bij mij in huis is de 9500 de dagelijkse kijkdoos, de enige die in de woonkamer staat.

Uiteraard zit er wel een irdeto2 kaartje in, anders houdt het toch wel heel snel op.

De andere doosjes staan hier, in de hobbykamer, en ook eentje op de slaapkamer.

Ik heb in mijn Nokia 9500 wel een andere dan de originele filmnet of canal+ software staan.

Die software kun je ook op onze site vinden (klik!).

Ik heb er een nooneman versie instaan.

Om voor de eerste keer zulke software op de ontvanger te zetten (dus als er nog originele software inzit), heb je ook een stukje hardware nodig.

Staat er al een andere software op, dan heb je hier geen rare dingen meer voor nodig behalve de passende kabel.

Neus even rond in onze download sectie, daar vind je ook zaken als DVBedit, een tootlje dat echt een MUST is als je met de nokia wil spelen.

Kijk ook in de nokia sectie, daar is best veel te vinden.

Zul je waarschijnlijk wel een heel stuk terug in de tijd moeten duiken, maar er is waardevolle info te vinden !

Succes en veel plezier met je ontvanger (dat zit er echt nog in hoor !)

 
Voor het gemak heb ik even de posting verplaatst naar de Nokia sectie, dat maakt e.e.a. wellicht eenvoudiger.

Mocht iemand in de buurt van Zwolle wonen en graag Jaap Kist thuis helpen kan hij hem via PM een berichtje sturen.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan