nieuwe software voor nokia 9302/s

G

geertg

ik bezit een nokia 9302/s die moet worden voorzien van nieuwe software voor het ontvangen van astr 23 oost voor de ontvangst van de regionale zenders

wie weet hoe ik dit moet doen?

 
Het is heel simpel.

Daarbij ga ik er wel van uit dat je er nog originele software op hebt staan.

Zet je ontvanger op kanaal 14 = BVN.

Er zal nu binnen enkele seconden een groene balk op je scherm verschijnen dat je je ontvanger niet uit moet zetten en dat er gecontroleerd word op een nieuwe smartcard.

Hierna zal de mededeling veranderen dat er nieuwe software word geïnstalleerd.

Komt die groene balk er niet, dan moet je even met de afstandbediening de ontvanger op standby zetten.

Daarna weer inschakelen, waarna de groene balk alsnog zal verschijnen.

Na de update is je ontvanger klaar voor ontvangst van beide NL Astra posities.

Je zult niet kunnen beschikken over de snel kanaal zoek optie.

Suc7.

 
deze nokia is gelijk aan de strong 8000 en daar is geen nieuwe software voor

wat je bij deze ontvanger moet doen is ga naar

menu 7 dan 1 (singaal sterkte) dan B (antenne instellen )

daar satelliet astra schotel nummer 1

dan satelliet overige schotel nummer 2

dan terug met B en dan A en nogmaals A

dan menu 5 (kanalen installeren)

dan weer 5 (kanalen installeren) ok keuze 1 schotel 1

als de kanalen zijn gevonden moet je nogmaals kanalen zoeken

maar nu toevoegen 3 en ok keuze schotel 2 en dan staat alles zoals het hoort tezijn

volgens de canaldigitaal manier

iets raar gebeurt hier nu waneer ik kanaalen ga zoeken doet hij dit bij provider3

inplaats van bij canaldigitaal 1

wat opvalt krijg er wel meteen zenders van die provider bij testaan anders gebeurt dit pas waneer er al een stuk of 700 zijn gevonden en wordt er dus meteen naar de 499 terug gezet waneer canaaldigitaal wordt gevonden

dit is dit is niet met een strong maar met een philips waar de nieuwe software dus wel in zit

Bericht wordt automatisch samengevoegd met vorige reply.

Message is being automerged with previous reply.

dit is dus het vlaams pakket waarom dit er nu voor komt weet ik niet heb er geen beeld op en de zenders dus nu ook door elkaar zitten

kan nu alleen nog via snel installeren de zenders in de goede volgorde krijgen

raar

 
Laatst bewerkt:
Ik heb mijn Nokia 9302S ge-update met de Nokia Updater en software.Wanner je me even een mailtje stuurt stuur ik je de software en gebruiksaanwijzing.

 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik heb pas een Nokia gehad en vroeg ik me af of kunt mij met zijn update helpen?

MVG

Ik heb mijn Nokia 9302S ge-update met de Nokia Updater en software.Wanner je me even een mailtje stuurt stuur ik je de software en gebruiksaanwijzing.
 
het is en blijft gelijk aan de strong en daar is geen nieuwe software voor inverband met de regionale zenders

dezen kunnen natuurlijk wel gewoon worden geinstaleerd dat is geen punt

hoe dat gaat heb ik hier boven ook al aangegeven

 
Ik heb mijn Nokia 9302S ge-update met de Nokia Updater en software.Wanner je me even een mailtje stuurt stuur ik je de software en gebruiksaanwijzing.
Hallo,

Ik heb nog een oud bericht van je gelezen.

Zou je zo vriendelijk willen zijn om mij de Update van de Nokia te willen doorzenden?

Met vriendelijke groet,

Peter Couwenberg.

Email adres staat in mijn profiel (op m'n naam klikken hier links).

 
Laatst bewerkt:
Hoi Petrus en welkom op Satellite Fun.

Ik heb even je email adres weggehaald want hier houden de spammers van. De tekst onder je naam die verwijst naar waar het email adres te vinden is, is dan ook van mij.

Kijk even naar de post van Rienk, daar staat hoe je e.e.a. doen moet, er is geen update te krijgen voor die ontvangers.

Althans niet voor zover mij bekend.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan