Dreambox 600

C

chrisjan

Ik zou me een DReambox 600 willen anschaffen ondanks het feit ik reeds over een DB500S beschik...Wie kan mij zeggen welke mogelijkheden er meer zijn met de DB 600, en welke ?

1000 x Thanks

 
Onder andere kun je er een HD in plaatsen, zo'n kleine wat je normaliter in een laptop stopt.

Geen idee wat er nog meer extra op zit maar dat kan vast wel iemand hier je vertellen, misschien Ptje wel want die heeft er ook eentje.

 
600 heeft bvb een S-VHS uitgang, heeft meer geheugen en heeft losse tuners.

maw tuner kan je vervangen door cable tuner indien gewenst of bij een defect ...

De beeldkwaliteit is véél beter als een 500 en er zijn ondertussen al images op enigma2 die op de 600 draaien.

Mijn mening, als je geen multi tuner nodig hebt is de 600 de beste optie op dit moment. -prijs/mogelijkheden.

 
heeft meer geheugen
Meer geheugen dan de 500 neem ik aan? Maar hoe zit het met het geheugen van de 600 ten opzichte van bijv. de 7020 die op zijn beurt weer bijna het dubbele flashgeheugen heeft van een 7000?

De beste optie? Daar durf ik aan te twijfelen. Dit gezien voor een prijs die nog lager ligt dan de prijs van de DM600 ook al de "Technomate Linux 9100 Plus" verkrijgbaar is welke alles kan wat de Dreamboxen ook kunnen, er kan ook een HD in en naar verluid schijnt de beeldkwaliteit ook beter te zijn, maar dat laatste dat is van horen/zeggen.

Bij de prijs moet je dan denken aan 249 euro.

Nog niet volop verkrijgbaar maar wel bestelbaar, oke komt er 15 euro verzendkosten bovenop maar dan nog zit je lager dan de prijs dan met een 600.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan