Gratis duo lnb's bij Omroep Brabant.

aart44

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
31 mrt 2003
Berichten
2.681
Waarderingsscore
32
Punten
48
Leeftijd
79
Locatie
Amersfoort
Voor degene die een gratis lnb willen omroep brabant geeft er 1000 weg.

EINDHOVEN - Mis jij Omroep Brabant? Wij missen jou wel. Daarom geven wij vanaf 1 oktober duizend Astra-ontvangers weg (Duo LNB Twin ter waarde van veertig euro).

Hoe? Surf op 1 oktober naar deze website en maak dan kans op zo’n Duo LNB Twin. Wees er snel bij want… op is op.

Bron: Voor degene die een gratis lnb willen omroep brabant geeft er 1000 weg.

EINDHOVEN - Mis jij Omroep Brabant? Wij missen jou wel. Daarom geven wij vanaf 1 oktober duizend Astra-ontvangers weg (Duo LNB Twin ter waarde van veertig euro).

Hoe? Surf op 1 oktober naar deze website en maak dan kans op zo’n Duo LNB Twin. Wees er snel bij want… op is op.

Bron: http://www.omroepbrabant.nl/?news/86983942/Satellietproblemen???+Omroep+Brabant+lost+ze+op!.aspx

 
Ik vind dat nogal tegenvallend.

Want hiermee trekken ze weliswaar de mensen over de streep die er geen zin in hebben weer te investeren in de schotel installatie, maar de mensen die dat "uit liefde" voor die lokale omroep wel gedaan hebben staan er mooi bij te kijken.

Daarmee paaien ze wel de weglopers (of eigenlijk die die denken "laat maar gaan"), maar de trouwe klanten hebben het nakijken.

Dit hadden ze dus al moeten starten voor de switch een feit was.

Maar dat kost natuurlijk teveel geld...

 
Ik vind dat nogal tegenvallend.
Want hiermee trekken ze weliswaar de mensen over de streep die er geen zin in hebben weer te investeren in de schotel installatie, maar de mensen die dat "uit liefde" voor die lokale omroep wel gedaan hebben staan er mooi bij te kijken.

Daarmee paaien ze wel de weglopers (of eigenlijk die die denken "laat maar gaan"), maar de trouwe klanten hebben het nakijken.
Ik ben dit wel met je eens.

Maar het is in ieder geval meer dan CDS in al die tijd gedaan heeft bij de diverse switchen.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan