Softcamkey editor?

J

Josje01

Hoi luitjes,ik ben op zoek naar een goede softcam editor?

Wie kan mij hiermee ff helpen.

Via PB of mail graag.

Black tiger , mocht het hier niet geplaatst worden, graag verwijderen.

mvrg: Josje01

 
Ach je vraag niet naar keys dus dan kan het nog wel he.:)

V.w.b. een editor... ik gebruik hier zelf de editor voor die ik ook voor linux config files gebruik, namelijk Editpad Lite.

Dat werkt prima, Softcam.Key overhalen naar je pc, editten, saven en weer terug naar je Dreambox kiepen met ftp.

Bedoelde je zoiets?

 
Ach je vraag niet naar keys dus dan kan het nog wel he.:)
V.w.b. een editor... ik gebruik hier zelf de editor voor die ik ook voor linux config files gebruik, namelijk Editpad Lite.

Dat werkt prima, Softcam.Key overhalen naar je pc, editten, saven en weer terug naar je Dreambox kiepen met ftp.

Bedoelde je zoiets?
@Black tiger, ongeveer ja zoiets bedoelde ik. maar dan niet via FTP terug kiepen.

Maar softcam.key in het progje laden , editen en opslaan, en met een softcam laadprogje de Softcam in het toestel zetten d.m.v nullmodemkabel aansluiting?

Gaat dit ook met jouw voorgestelde progje?

Ben benieuwd?

Mvrg: Josje01

Black-tiger , heb het al één gevonden , toch bedankt voor het meedenken.

mvrg: Josje01

 
Laatst bewerkt:
Het door mij voorgestelde progje is alleen een editor. Maar jij wil dus gewoon editten en dan opslaan.

Maar het is me niet bekend hoe je met een softcam laadprogje de Softcam weer d.m.v. een nullmodemkabel weer terug in de ontvanger krijgt.

Je kunt het ook doen met DCC, maar ook dat werkt met FTP, alleen kun je het dan online bewerkt.

Je start DCC, klikt dan op het FTP tabblad, dan blader je naar /usr/keys of /var/keys (afhankelijk van je ontvanger).

Selecteer Softcam.Key en klik dan op de rechter muisknop en kies daar "bewerken".

Dan kun je hem aanpassen en ook weer bewaren.

Maar als het perse via de seriele nullmodemkabel moet dan zou ik daar zo vlug niets voor weten.

 
hallo,ik ben nieuw maar wat is dan de ftp waar jij het over hebt

 
En zo kun je bijv. de FTP funktie in Total Commander gebruiken, die gebruik ik ook altijd.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan