Tweeweg internet per satelliet op Astra 1D 23,5 E

R

ronman

Ik heb een internet-per-satelietabonnement, zowel op-als download.

Mijn probleem is, ik krijg de satelliet niet te pakken.

De 19,2 en de 28,5 geven een haast 100% signaal, maar daartussen kunnen de twee experts, die ik er bij geroepen heb, niets vinden.

Dezen begrijpen er ook niets van.:sad:

Heeft iemand een sugestie?

 
Hoi ronman, welkom op het satellite FUN board !

Ik heb van je vraag even een apart onderwerp gemaakt want hij sloot niet helemaal aan bij het onderwerp waar je hem zelf aan gehangen had.

Inhoudelijk op je vraag:

De experts die je erbij geroepen hebt, zijn dat echte experts (met bijbehorende meetapparatuur), of welingelichte hobbyisten ?

En dan natuurlijk nog de installatie; wat voor schotel gebruik je en hoe heb je dit alles geprobeerd ?

Misschien kun je even de regio waar je zit opgeven.

Dan kunnen we eens zien of er iemand die er kaas van gegeten heeft in je buurt zit.

Verder kun je zelf eens door je buurt gaan, om te zien of er misschien gasten zijn die een vreemde antenne hebben gebouwd.

Zo kan je van een blikje een redelijk goede straalverbinding voor een WiFi signaal bouwen.

Als dat toevallig kruist met jouw astra 1D signaal, zit je dus met de gebakken peren.

Overigens kun je dan (terecht) klagen bij de instanties, maar of het slim is dat te doen weet ik ook niet.

Ook een straalverbindinkje van een GSM mast in je buurt kan dit veroorzaken.

 
hoi ,Voor mij is dit alles nieuw, zo als je wilt reageren liefst in voor mij verstaanbare taal .Ik gebruik voor tv kijken thuis alsook in de mobielhome TV Vlaanderen nu was mijn vraag wat ik zoal nodig heb om via sat op internet twee richt te gaan en wat zoiets kost modem grote van schotel ?abonementen en zomeer :biggrin2:aar mijn echtgenote zich bezig houd met het maken van tags en ze langs deze weg veel tags mis loopt als we voor een lang week-end weg zijn

 
Sorry voor het laattijdig reageren op je antw maar door omstandigheden heb ik de tijd niet genomen om u te danken

zal als we in Duitsland nog eens komen eens langs gaan bij een sat verkoper zijn er in elk ort wel te vinden moet welk in een miden stad zijn ander heb je een electro technieker aan je broek die plaatst enkel schotels en tv alvast bedankt grtjes

 
Hallo mensen,

Binnenkort is de internetdienst astra2connect ook in de BENELUX te verkrijgen.

Voor meer info laat het me weten.....

 
wat is de ping tijd 500ms ??? kan me dreambox sher daar op werken als ik met vakantie op me server thuis inlog zo ja koop ik hem

 
Online spelen wordt niet aangeraden, dit is alles wat ik kan vinden over de pingtijden

Kann ich mit ASTRA2Connect auch Onlinespiele spielen?Da die Pings aufgrund der extrem langen Wege (jeweils zweimal von der Erdoberfläche zum Satelliten und zurück) über 200 ms betragen, sind Onlinespiele, welche eine schnelle Reaktion erfordern, nicht zu empfehlen.
 
klopt zal het paketje wel door komen van me eigen server als ik op de camping zit???

 
klopt zal het paketje wel door komen van me eigen server als ik op de camping zit???
Dat zul je moeten testen Piet, als je een kontrakt afsluit zit je er dacht ik 2 jaar aan vast en je zit toch niet op de camping in Spanje want zover komt de Astra3 23.5 oost niet.

 
Dat zul je moeten testen Piet' date=' als je een kontrakt afsluit zit je er dacht ik 2 jaar aan vast en je zit toch niet op de camping in Spanje want zover komt de Astra3 23.5 oost niet.[/quote']

jawel heel spanje als het goed is ook voor tv behalve regionale tv die niet
 
satpiet, kom effu langs bij mij, kan je het proberen.

mag ik hier een eigen webwinkel link zetten ?

 
Commeciële links zijn niet toegestaan, dus nee dat kan zo niet.

Aangezien je je hebt ingeschreven op het board, kan satpiet je een pm sturen om eventueel iets af te spreken.

 
Ik sta op een Camping in de Portgese Algarve en hier staat iemand die met succes gebruik maakt van Astra2connect. Met NL ontvanger had hij geen ontvangst maar hij heeft een Franse ontvanger van zijn leverancier gekregen en deze werkt prima. Download redelijk, Upload traag....Maar who cares, als je daar zit heb je altijd vakantie.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan