Astra 2-28.2 E

H

helka

Ik ben in het bezit van de Philips DSX 7071 met Triax 78 cm schotel en 'n Triax Multiblock LNB houder,de Satt.van Astra1 19,2 E / Astra3 23.5 E en de Hotbird 13 E zijn prima ingelezen en werken prefect.Mijn vraag is in dit forum ,na het inlezen van de Astra 28.2 E zenders krijg ik 9 "verkoop" zenders te zien DUS heb ik niet de juiste Satt. te pakken.Wie heeft voor mij de goede setting,betreffenden, Frequentie / LNB.L.O Freq. / Polarisatie / Tone 22 KHz / Symbol Rate en FEC.Ik ben er zeer dankbaar voor die dat mij kan vertellen.

 
De Canal Digitaal zenders op Astra 23,5 zitten op transponder 11, frequentie 11914 Horizontaal. Symbolrate 27500 en FEC 3/4.

Succes en welkom op Satellite Fun!

 
bedankt,voor uw antwoord,maar deze satt.werkt bij prima (Astra 23.5),maar ik zoek de satt.setting van Astra 2 28.2 oost

 
Misschien een domme vraag maar je hebt al drie satelieten er in staan is je zenderlijst niet vol omdat hij maar negen zenders opslaat??

Hoeveel je er precies in kan opslaan weet ik niet maar het is zeker niet onbeperkt.

Verder op je lnb op Astra2 28.2 oost vang je gelijk de Eurobird1 op 28.5 oost en dat zijn samen toch gauw met de radio mee ook een duizend kanalen denk ik dus zorg voor plaats.

Dan staan alle freqs op Kingofsat dus hier de Astra2

http://nl.kingofsat.net/tv-28.2E.php

Als je onderaan de site op 28.5 klikt heb je de freqs van Eurobird1.:exactly:

 
@Helka: Excuseer, dat was een leesfoutje mijnerzijds.

@Aart44: bedankt voor je oplossende antwoord.

Er is wel een beperking aan het aantal kanalen, misschien dat freggel1 dat precies weet want ik twijfel zelf nu of het 2000 of 4000 was, ik dacht voor een ongepatchte 2000 doch kan me vergissen.

 
een Philips kan bij mijn weten niet meer aan dan 2.000 kanalen.

Maar van de 7071 weet ik het niet zeker, ik had hier een 6073.

 
Ik heb het eventjes nagekeken, maar meer dan 1999 zullen het er wellicht niet gaan worden, dus aart44 gaat gelijk hebben.

Nou had ik hier even "mes" ( mediasateditor ) gedownload, met de bedoeling om het hier in de upload te zetten, maar ik zie geen map voor een upload voor dit soort bestanden.

Het in iig te vinden bij lexfiles, download dat progje maar eens en haal je kanalenlijst maar eens uit je decoder ( het binbestand ), en haal er maar eens een aantal kanalen uit, of zet er even voor de proef een andere kanalenlijst in, die van Loek bijvoorbeeld, ook weer te vinden bij Lex.

 
ongepatcht gaan er maar 999 zenders in

je zult dus ruimte moeten maken en kanalen toevoegen moeten doen

ook handmatig zenders toevoegen met een orgineele philips zit er niet in

maar ook meer dan twee satellieten kun je ook niet ontvangen met een orgineele philips

dus zal dan ook wel niet meer orgineel zijn anders

dus zullen er nu wel 1999 zenders in kunnen zal je dus nog wel ruimte moeten maken

 
dom-dom-dom van mij.ik was helemaal vergeten te kijken hoveel zenders erin zaten en gingen,geen wonder dat er maar 9 bij gingen,want er zaten al 1990 in,van de 1999.ik heb er div.muziekzenders uitgehaald en op hotbird div.waar ik nooit naar ging kijken.Ik dank de leden van dit forum voor het "meedenken"

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan