De tijd van het board

J

JoostA

Zoals jullie misschien al gezien hebben: de tijd van het board klopt niet, ook niet als je uitgaat van wintertijd (komende zondag).

Mvg

 
Het klopt inderdaad. Ik zag gisteren een verschil. Daarop heb ik de hoster aangesproken want het bleek dat de servertijd 1 uur achter liep. Deze is nu weer mooi aan een NTP server gekoppeld.

Sindsdien staat echter de tijd verkeerd en ik heb al aan de instellingen zitten prutsen, maar of ik er nu 2 uur minder of meer van maak, maakt niet uit, de tijd op het forum wijzigt niet dus ik zal nog eens verder moeten onderzoeken.

Het zal wel laat vanavond worden wegens omstandigheden maar in elk geval bedankt voor de melding!

 
Ik ben er uit, de tijd van de server staat wel goed, maar staat in de verkeerde tijdzone ingesteld, namelijk UTC in plaats van CEST, waardoor de tijd zo goed als niet te synchen valt zonder compleet verkeerde tijdsettings te gebruiken en da's niet de bedoeling.

De hoster is hiervan op de hoogte gesteld en hopelijk maakt hij het vanavond in orde.

 
Tijd is ook alweer gefixed vanavond. Prachtige service die hosting-deals (onze nieuwe hoster), even via MSN contact zoeken en het wordt snel voor je opgelost.:)

De tijden staan dus weer goed.

 
En nu is de tijd weer van slag bij GMT+1 geeft hij nu twee uur teveel.:whatever:

 
Het was al gezien alleen was vermoedelijk bij een update de tijdzone weer omgezet.

Hoe dan ook, het is weer gefixed en dat op zondag... Da's nog eens service!

 
Dat klopt, ik had dat vannacht al gezien, op de andere server draait de tijd goed dus ik neem aan dat ze op deze server een verbinding maken met een verkeerde NTP server. Daar is vannacht al een email over de deur uit gegaan en de verwachting was dat het nu al in orde gemaakt zou zijn.

Doch wellicht lezen ze op zondag geen emails en lopen we 2 uur voor.:)

Dus dan maar weer contact zoeken via MSN. Maar toch bedankt voor de melding!

Dat is gepiept, bij de update was iets mis gegaan, kan gebeuren maar het is inmiddels gefixed. En dat op zondag... da's nog eens service!

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan