Gevoel voor muziek???

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat dan?

 
Ja ik kan kijken wat ik wil maar geen kakatoe te zien!!

Krijg alleen de mediaplayer te zien??

 
Baassie werd er gek van en heeft 'n doek over de kooi gegooid.

 
LoL Nono.:biggrin:

Kijk maar eens naar je url freggel1, er staat alleen een link naar fullscreen.htm voor de mediaplayer, normaliter staat er in zo'n link nog de verwijzing naar zo'n filmpje. Meestal iets in de geest van ?20wAID of zoiets, kijk maar naar je andere Biertijd links. En dat mist dus helaas in deze link, en dat terwijl ik gek ben op Kakatoe's. :)

 
Hee freggel,

Als ik op die link klik, krijg ik het laatst geopende bestand.

In dit geval van iemand die zeer uitgebreid afscheid neemt (zou je bekend voor kunnen komen).

Ik gebruik firefox (heeft er misschien iets mee te maken).

Misschien dat om dezelfde reden bij jou het filmpje wel te zien is als je op de link klikt; je krijgt dan een cache restant te zien.

 
HAHAHAHA.:biggrin::biggrin::biggrin::biggrin: Geweldig zeg, dat was echt de moeite waard, vooral op het laatst met zijn kuif bij het applaus. En precies op de maat mee he!

Super!

 
Ja dat headbangen van die eerste ppg is lachen.

Voor die tweede ppg moetn we toch echt ff de dierenbescherming gaan bellen.

Niet normaal, zo'n beest op de woofer te zetten en deze vervolgens zo ontzettend hard aan te zetten.

Ja dan krijg je ook de cavia aan het jumpen (maar nou breng ik natuurlijk weer iemand op een idee..)

 
WHAHAHAHAHA.... ik lag hier gelijk in een deuk zeg, een jumpende papegaai... hahahahaha.:biggrin::biggrin::biggrin:

Volgens mij stond ie trouwens niet op een woofer Mas3, want in het begin hoorde je zijn pootjes tikken, het zag er voor mij meer uit als zo'n soort metalen archiefkast, was in elk geval metaal. Maar wat is dat lachen zijn.

Jammer trouwens dat ik geen cavia heb.:cool:

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan