Zenderlijst in Pioneer DBR S110NL

H

Hanzel

welk progamma moet ik downloaden om de zenderlijst van de pioneer DBR S110NL er in te zetten

groeten Hans

 
Welkom op Satellite Fun Hanzel.

Allereerst heb ik even je bericht verplaatst. Als je zelf een vraag stelt, plaats dit dan a.u.b. in een eigen nieuwe thread en niet in een oude post van iemand anders. Dat maakt het weer overzichtelijker.:)

Dan terug naar je vraag.

Ik weet niet of er een settings editor voor zo'n ontvanger bestaat, maar wellicht dat freggel1 of een andere gebruiker je hier verder mee kan helpen.

Het is een Canal+ goedgekeurde ontvanger, een ouder type, en daar is in die tijd niet zo gek veel voor gemaakt vanwege hun beperkte mogelijkheden.

 
Volgens mij heet het progje om zenderlijsten in de Pioneer te zettten MES dus ik weet niet of je die kunt vinden ergens!!

 
Mes is makkelijk genoeg te vinden, het staat bijvoorbeeld bij lexfiles.

 
Die MES is dat dan de juiste of heb je Pioniero nodig of is dat alleen voor firmware??

Ben ook niet thuis in de Pioneer!

 
Bij mijn weten heb je bij een pioneer voor de nieuwe firmware pionero nodig, dat gebruikte ik daarvoor ook altijd.

En het programma MES werkt zowel op pioneer en philips, omdat beide decoders in opbouw vwd betreft hetzelfde zijn.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan