Zit er ergens een foutje in de forumsoftware?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Ik weet niet of ik de enige ben, maar ik kom soms niet verder op het forum?

Soms heb ik een bericht getypt, en dan wil ik het plaatsen, en dan loopt het niet door?

Nu net wil ik een vraag in een topic lezen, en ik kan klikken wat ik wil, maar ik geraak dan weer niet in dat topic?

Sluit ik dan achtereenvolgens de site weer af, en ga ik weer terug dan gaat alles weer wel.

Ben ik de enige hiermee?

 
Daar ben je niet de enige mee.

Je kunt ook proberen terug te gaan en dan weer naar voren (backspace toets als je niet in een invulveld staat, en dan weer shift-backspace).

Voor de zekerheid kun je voor je dat doet, eerst even ctrl-a doen om alles in het invulveld te selecteren, en dan ctrl-c om dat te kopiëren naar het clipboard.

Wanneer je dan terug komt bij een leeg veld, hoef je niet alles opnieuw te typen, maar kun je eenvoudig met ctrl-v plakken.

Ik merk dat ook wel maar das dan niet expliciet op onze site, en ook niet alleen bij boardsoftware als degene die op onze site draait.

Dus zal het iets in de browser zijn.

Mijn browser is firefox.

 
Nou ik weet het nog niet wat je nu zegt...

Mijn browser is meestal ie6 maar zo nu en dan ook wel eens firefox.

Maar het valt mij nu ineens op omdat ik sinds een korte tijd wat vaker post hier, en het dus alleen hier maar is.

Dus vandaar de vraag/opmerking.

En ohja, als ik het opmerk dan doe ik idd snel crtl-c... ;)

 
Nou ik kan het verhaal van Mas3 bevestigen, ik gebruik ook IE6 en het is echt niet alleen op deze site en met deze boardsoftware, maar je ziet het wel gebeuren. Het kan deels ermee te maken dat we hier ook inmiddels al PHP5 hebben draaien.

Verder is Microsuf IE6 gewoon aan het afbrokkelen om te zorgen dat men overstapt naar IE7, dat was bijv. te merken aan het niet werken van de download sectie kort geleden waarbij je met IE6 corrupte files of lege files binnen kreeg. Hier bleek dat de headers voor IE6 gewijzigd moesten worden.

Verder staat AJAX actief en op het andere forum waar wij actief zijn, maak ik het ook wel eens mee, zij het misschien wat minder. Maar op het CID forum is dit ook weer het geval.

Soms helpt het om eens alle tijdelijke files en cookies te verwijderen en fris te beginnen.

 
En ik maar denken dat het aan vista lag met mijn dubbelen postings.

;)

Nr.10

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan