Zijn de kolen op?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.147
Waarderingsscore
568
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
De stoomboot is al vertrokken hoor... :biggrin:

Tijd voor de concurrent, SANTA!

 
Mijn verlanglijstje is niet verhoort, ik wil nog en, en, en .....

De ondernemers kunnen hun budget weer halen, Sint was al groots Santa volgt ook goed.

En wij geven het lekker uit. (niet iedereen natuurlijk maar als ik zo hoor wat kinderen zo krijgen....)

Denk dat als je een winkel wil gaan openen je zeker voor december open moet zijn want dat is lekker voor je omzet.

Maar ik wil dat de premie van de ziekenzorg goedkoper wordt en dat de benzine prijzen goedkoper wordt. Misschien dat me verlanglijstje door Santa wel wordt verhoort??????

:)

Nr.10

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Even verplaatst naar een meer geschikter onderdeel van het forum.:)

De kolen zijn niet op maar het was vandaag nog altijd 6 december, de verjaardag van Sinterklaas, dus nee hij was nog niet vertrokken.

Nu echter wel, doch Santa is er nog lang niet. Wat dat betreft probeer ik zelf wel Sinterklaas nog wat in ere te houden, ben niet zo voor die Amerikaanse toestanden in Nederland, wij hebben ook een eigen cultuur hoog te houden.;)

Dus Santa oftewel de Kerstmis toestandjes komen pas over een anderhalve week net als elk jaar.:biggrin:

Toegevoegd bewijs dat Sinterklaas vandaag jarig was, bleek overigens uit een pakje wat ik vandaag mocht ontvangen van de Sint. Volgens mij was het Sint nummer 10, andere nummers kon ik er niet op ontdekken, maar bij deze nog mijn hartelijke dank!

 
Nouw euuh, ik heb wel effe genoeg chocolade mannetjes gezien, weer 5kg bijgekomen en nieuwjaar moet er nog aankomen haha,

Eigenlijk kost die sint ons toch een hoop geld hé

Groetjeuuss

 
Hahaha, 5 kilo? Phew, dan heb je inderdaad nogal wat chocolademannetjes gezien.:biggrin:

Zelf hier nog wat summier gedaan, heb ik tenminste nog wat plaats over voor met de Kerst en de nieuwjaar, want dan komt het lekker eten en de oliebollen nog.

Een hoop geld? Nja, men kan het zo duur maken als men zelf wilt, doch als je aan surprises doet dan kan het nog wel eens een duitje gaan kosten.;)

Soms is het dan maar goed dat Sint en Kerst maar 1x per jaar is.:cool:

Prettig weekend allemaal!

 
Tja weer geen fiets in mijn schoen nog niet eens een chocolade letter weet ook niet wat ik stout heb gedaan hoor, zag vanmiddag nog een sinterklaas kan toch niet die is toch alweer weg naar spanje toe of niet???????:hartbreak::heartbreak::auw2::auw2::auw2:

 
Volgens mij lukte die laatste auw2 niet.:)

Morgen even kijken maar als het goed is heb ik dan morgenavond een biljartje voor de Kerst gekregen.:biggrin:

Van Sint had ik wat snoepgoed gekregen, da's ook lekker.;)

 
Nauw ja,

Als je dan met iets klein afkomt voor de kids dan is het meestal ook nie goed...

Zelfs de hond heeft een skatebord gekregen haha

 
Snif... biljart ging niet door, rotkreng woog 250 a 300 kilo, dat krijg ik niet door mijn zolderluik en naar boven ook al veel te lastig.:sad:

Dus maar op zoek naar een iets kleiner model...

 
Snif... biljart ging niet door, rotkreng woog 250 a 300 kilo, dat krijg ik niet door mijn zolderluik en naar boven ook al veel te lastig.:sad:Dus maar op zoek naar een iets kleiner model...
Had je freggel niet mee kunnen nemen die is klein die komt er mischien wel door, jammer voor je joh...:snif::snif:

 
Had ik willen doen, maar diens vrouw wenst niet dat ik met een biljartkeu in hem zit te prikken dus dat schiet niet op.:)

Nja ach... gewoon afwachten, nemen we wel een iets kleiner model als de gelegenheid zich voordoet. Ik wist dat zo'n leiplaten zwaar waren, zeker bij die grote biljarts van in het cafe, dacht echter in zo'n kleinere dat het nog enigszins mee zou vallen.

In die maat van 1.75m bij 96 cm is het wel te doen, doch die was weer net verkocht na wekenlang op marktplaats gestaan te hebben.

Dus nja... jammer, maar we wachten weer gewoon geduldig af.

 
Kun je niet per ongeluk over een paar weekjes een vuurwerk ehh, ongelukje hebben ?

Dat het dak eraf gaat ?

Kan men bij de reparatie ook gelijk even de vloer verstevigen en dat ding er op tillen met de kraan die dan nodig is.

Wellicht het overwegen waard..

 
Tja ik heb er al aan gedacht, maar sinds je hier geen wiet meer mag binnen kweken is gelijk ook een verbod van kracht geworden om thuis vuurwerk op te slaan danwel te gebruiken. Anders was het wel leuk geweest inderdaad.:biggrin:

 
Tja en wiet is gezond voor je jammer dat we thuis niks meer mogen kweken, was een goede bijverdienste toch?????????:tong::p:p

pikkie added 9 Minutes and 0 Seconds later...

Hij heeft weer een plamuurmes BT erg he en laten we het over de kalender maar niet meer hebben:schieten::schieten:

 
Laatst bewerkt:
Tja ik zou het niet weten, ik heb het nog niet binnen gedaan, maar ze zijn hier wel heel erg streng geworden in dat verbod, dus vermoedelijk vanwege het brandgevaar.

Vreemd aldus weer, want een pyromaan wordt niet zijn huis uit gezet, een kweker wel. Rare jongens die wetgevers.;)

Heeft ie toch alweer een plamuurmes? Pfff.. dju.. we zullen iets anders moeten zoeken dan inderdaad.

 
BT je woont toch in Maastricht en niet in het Zandt?

Je moet gewoon niet alles vertellen. Gewoon eigen gebruik.

;)

Nr.10

 
Voor eigen gebruik gebruikten we die wat in de tuin stonden, jaarlijks 5 stuks.

Doch volgend jaar is ook dat afgelopen, in 2008 mag je er zelfs geen meer voor eigen gebruik kweken hier tenzij je een doktersattest kunt overleggen.

Wordt echt tijd dat Leers hier eens ophoepelt met die flauwekul.

 
Ben je gek, freggels zijn daar dol op, net als konijnen, dan hou je niks meer over, die vreten alles op.:biggrin:

 
Ook dat nog tja had het kunnen weten ze smaken naar konijn ik heb nog wel wat wild nodig voor de kerst!!!!!!! ze schijnen heel goed te bereiden te zijn...

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan