Handleiding Orion TV

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.809
Waarderingsscore
1.017
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Weet iemand nog een handleiding uit te halen voor deze televisie:

Orion TV-29078SI.

Ik zie wel een website maar ik heb geen zin om 14,99 uit te geven voor zo'n handleiding. Heb hem vermoedelijk wel ergens liggen maar vindt hem niet.

Hij heeft momenteel van die 16:9 stippels boven in beeld, op zowat alle zenders, ook als ik DVD bekijk of schotel, ligt dus aan de TV.

Waarschijnlijk een verborgen instelling want op de a/b kan ik niet schakelen, vandaar dat ik eens in de handleiding wil kijken.

 
Wellicht ten overvloede, maar de handleiding mag in het NL, Engels of Duits zijn.

 
Beste Black Tiger, welkom op het satellite FUN board ! ;)

Ik begrijp dat je graag snel een antwoord op je vraag wil, maar na een kwartier alweer reageren op je eigen vraag is niet zo netjes.

Je komt dan namelijk over als ongeduldig en dan is de kans dat iemand je wil helpen ineens een stuk kleiner geworden.

Dus misschien dat je in het vervolg beter iets geduldiger bent en de leden hier ook een kansje geeft te kunnen reageren. :tong:

Tis maar een tipje en verder even goeie vrienden hoor

 
staat dan ook nog in de verkeerde rubriek :lol:

 
Ja ach, ik wist anders niet waar hem te plaatsen, in de kletspraat hoort ie ook niet, en vermoedelijk is er iets mis met de verticale afbuiging in m'n TV dus wellicht staat het toch wel goed.:tong:

 
En spijtig genoeg enkel dat betalende servicehandboek te vinden van 14,99 Usd

 
Thanks.

Bedankt voor het zoeken in elk geval, men kan inmiddels stoppen met zoeken, via via via ben ik achter een Duitse site van Orion gekomen.

Daar heb ik gisteravond een emailtje naar gestuurd en wat schertst mijn verbazing? Vanmorgen om 08.05 uur hadden ze al een mailtje teruggestuurd met.... jawel... een pdf handleiding van mijn toesten.

Da's nog eens goede en snelle service!

 
Hopelijk vind je wat je zocht en is het mankementje snel verholpen

Niets vervelender dan die blokjes bovenaan het beeld , je ogen worden er steeds naar toe getrokken

 
Pcies, maar ik ben toch bang dat het een afbuigingsprobleem is, nja we zien wel.

 
kijk in de service info vert.amplitude instellen ,gaat tegen woordig via service menu,Let op! doe dit alleen met een Test beeld ,anders kun je niet zien wat je doet.En als je de verkeerde instelling veranderd heb je een groot probleen er bij,dan moeten alle parameters opnieuw worden ingesteld.

 
Bedankt voor de tip, maar ik heb me kort na de post (is al van 2 jaar geleden) een nieuwe TV gekocht. Bij deze moest ik toch de voeding gaan vervangen bleek uiteindelijk en dat werd te duur.

Maar toch bedankt voor de tip en overigens welkom op Satellite Fun.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan