Settingslijst Nokia 9500/9600

P

paulvr

Is er trouwens iemand die me nog aan een min of meer up-to-date settingslijst voor die Nokia's kan helpen? Of is het ding te zeer in onbruik geraakt?

 
Laatst bewerkt:
Oef dat wordt moeilijk, ik heb overigens even een nieuw topic van je vraag gemaakt, want je stelde hem onder iemand anders zijn vraag en da's niet de bedoeling.:)

Verder niet erg. Hopelijk weet Mas3 nog iets of iemand anders, die maakt er in elk geval nog actief gebruik van.

Als hij geen site meer weet, dan wordt het zelf een lijst samenstellen.

Ik heb zelf ook nog een 9600 staan maar die staat ook reserve in de kast.

 
Ja, ik ben ook op zoek naar een settinglijst voor mijn nokia 9200 met noonemanit software erin. maar hij werkt nog heel goed.

Van tijd tot tijd heb ik al eens een zender opnieuw ingesteld met de zoekfunctie.

maar zou ze even volledig opnieuw willen schikken.

 
Tja, ik heb er twee, een 9200 en een D-Box 1. De reden was dat ik er een voor de C-Band en een voor Ku-Band schotel inzette. Natuurlijk, voor het decoderen van zenderpakketjes zijn ze niet meer geschikt maar er is zoveel meer te zien dan die paar illegaal decodeerbare pakketjes die doorgaans toch alleen maar sport en Amerikaanse films uitzenden. Wel echt jammer is dat de Russische transponders met een SR rate van boven de 30.000 er niet mee te ontvangen zijn maar tot heden weet ik niet welke ontvanger dat wel zou kunnen. Dus zeker voor C-Band is het nog steeds een top ontvanger!

 
maar zou ze even volledig opnieuw willen schikken.
Dat schikken is niet zo'n probleem, dat kun je met een settingseditor doen, bijv. DVBEdit, deze is in onze downloadsectie te vinden.

Ik blijf mijn ogen voor jullie open houden voor een settingslijst.

 
Hoi, misschien wat dom van me maar ik kon het niet in de downloadsectie vinden. Kun je me er misschien een link naar geven? Hartelijk dank en mooie Kerst!

Paul

 
Is er trouwens iemand die me nog aan een min of meer up-to-date settingslijst voor die Nokia's kan helpen? Of is het ding te zeer in onbruik geraakt?
Paul , met de ClarckTech kanalen editor kun je de lijst van de MaxPlus exporteren naar een .dvb bestand , is dat geen optie ?

Heb je er dezelfde lijst in zitten .

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan