door sturen

C

CSgebruiker

hallo,

ik krijg cs binnen via MGcamd

maar deze wil ik graag door sturen zo dat mijn andere dm ook beeld heeft ;).

wie weet hoe ik dit het beste kan doen ??

Grt CS gebruiker :biggrin:

 
Je kunt ook CCcamd gebruiken, werkt een stuk gemakkelijker.

Dan kun je in je ander dreambox een C regel naar je eerste dreambox zetten en in je eerste dreambox maak je en F regel aan voor je tweede Dreambox.

Da's alles.

 
Oke begrijp ik CCcamd ken ik.

maar als ik de CS "krijg" via MGcamd hoe kan ik dan CCcamd gebruiken ??

ik is die link even ?

 
Daar is geen link van. Je vraag valt eigenlijk in het niet toegestane gedeelte omdat je met mgcamd aan externe cardsharing doet.

Ik kan er kort op ingaan. Met mgcamd maak je een radegast of een newcamd verbinding.

Die verbinding kun je ook met CCcamd opzetten, alleen moet je dan de caid's gebruiken.

Je zou het gewoon eens moeten proberen want CCcamd zapt ook een stukje sneller dan mgcamd.

In de configuratiefile van cccamd staan voorbeelden genoemd.

Als het lokaal zou zijn kon ik je wel voorbeelden geven, zoals deze:

R: 192.168.0.10 1234 0100 00006A 1

R: 192.168.0.10 4321 0100 00006C 1

R: 192.168.0.10 1324 1702 000000 1

Dit zijn 3 voorbeelden waarbij je ene dreambox 192.168.0.10 als ip adres heeft en dit zijn voorbeelden voor een radegast verbinding voor C+, TVV en Premiere.

Voor een newcamd verbinding gebruik je het als volgt bijv.:

N: 192.168.0.10 12345 dream Password 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14

Hierbij is 12345 de poort en krijg je alles wat op die poort draait op je dreambox newcamd of newcs server via cccamd.

Als je nu slim bent weet je ook hoe je dat op illegale wijze moet toepassen, maar dat mogen we niet uitleggen.;)

 
CCcamd werkend TOP

maar beeld valt elke 5 tot 10 min heel even stil (seconde of 3) ...

lijkt wel of dat er dan geen key is, iemand een idee wat dit kan zijn ??

ik heb zowel op de "master" als op de "client" dm met MGcamd op de master heb ik er geen last van.

Iemand een tip ??

 
Dan staat het aantal requests wat je per tijdseenheid mag doen, waarschijnlijk aan de serverkant ingesteld. Ik begreep dat het interne cardsharing betrof, dan moet je die even verhogen.

 
kan u aangeven waar ik deze kan vinden ?.

maar betreft een cs die ik binnen krijg op mijn dm en door stuur naar een andere dm.

om alles geldend te houden :) "intern" :)

 
Ik denk niet dat het een beperking is van het max. aantal request aangezien de verbinding naar newcamd/newcs server gaat, tenzij je dat bij Newcs/Newcamd ook kan instellen.

 
Je kunt in newcs instellen, hoeveel seconde er tussen de request moeten zitten. Zet je dat op 2, dan krijg je het met 2 tuners al knap moeilijk. Zeker als je gaat zappen.

 
Vanaf welke versie Newcs is dat? Ik zie dat niet in de newcs.xml.conf die ik kan bekijken.

 
Ik heb geen idee, in elk geval in newcs 1.50. Maar wanneer het erin gekomen is weet ik niet.

off2offbanned

dummy

geheim

on

rate geeft het aantal seconde tussen de requests.

 
Ah oke, die rate gebruiken wij niet dus zal ie standaard wel wat hoger staan of niet? Wat zou een goede waarde zijn om daar te zetten als er veel clients connecten (mijn oom heeft een zeer groot huis met veel ontvangers.:laugh: en grid connect?

 
Dat is de rate per client. Daarmee kun je voorkomen dat een client gaat flooden of dat je tante stiekem via je oom de boel aftapt. Maar 1 cws per 2 seconde is wel het minimum, anders kun je niet fatsoenlijk zappen.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan