Skystar 2, een paar vragen.

M

memoz

Hallo forumleden,

Ik wens jullie eerst een hele gelukkige 2008.

Mijn vraag; Ik ben van plan om een Skystar 2 kaart te kopen voor in mn pc.. Maar ik heb daar niet echt verstand van.. Ik heb verschillende gezien maar ik weet niet wat het verschill is bijv. tussen dvb en dvb-s?.. Want ik heb namelijk de DVB-S versie nodig, en ik zie op elke site alleen de DVB versie.. Zijn ze het zelfde of wat zijn de verschillen tussen DVB en DVB-S?..

Ik hoop dat jullie snel wat reacties plaatsen..

Mvg!

 
Welkom op het board en ook de beste wensen.

DVB-S= Sateliet

DVB-C= Cable (Kabel)

DVB-T= Terrestrial (door de lucht zoals KPN/Digitenne)

Meer soorten zijn er eigenlijk niet maar ik dacht dat een Skystar 2 altijd de sateliet uitvoering is.:biggrin:

 
Welkom op het board en ook de beste wensen.
DVB-S= Sateliet

DVB-C= Cable (Kabel)

DVB-T= Terrestrial (door de lucht zoals KPN/Digitenne)

Meer soorten zijn er eigenlijk niet maar ik dacht dat een Skystar 2 altijd de sateliet uitvoering is.:biggrin:
Hallo.. Ja bedankt voor je reactie..

Het is eigenlijk dat mijn neef in Duitsland ook zo een Skystar 2 DVB-S kaartje heeft en die doet er allemaal gekke dingen mee.. Hij kan heel veel zenders bekijken.. Sommige zenders hebben een code ofzo zegt ie kan hij met deze kaart die codes achter halen ofzo en opnemen etc.. Daarom dat ik eigenlijk die Skystar 2 DVB-S zocht..

Ik zag bij alternate eentje: http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=JK%23T69

Zou ik met die dat gewoon kunnen doen denkje?..

 
Ja dat is een Type DVB-S volgens de specs.

Je zult dan wel met alternatieve software moeten werken zoals Prog DVB, DVB Dream, of Alt DVB en er zijn er nog wel een paar.

Dan is het mogelijk met plugins te werken zoals bijvoorbeeld "poormanscam" kun je met een originele kaart in een phoenix kaartschrijver werken.

En zo zijn er meerdere plugins.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan