ORF ontvangen met een Common Interface slot

E

eugene66

Ik wil heel graag de ORF ontvangen, echter ik weet niet of dit mogelijk met een Inverto 7000 PVR die twee CI slots heeft.

Wie kan me helpen ? ;)

 
Ja een kennis van me heeft een cryptoworks ci module en een smartkaart van ORF en dat werkt gewoon.

Overigens heeft ORF verschillende coderingen ze gebruiken ook nog het Betacrypt (die codering is ze lek als een mandje) het lijkt me dat je met een programmeerbare ci module of een ouderwetse funkaart ook wel beeld krijgt.

 
Kan ik in de cryptoworks ci module een funkaart plaatsen ?

 
Ja plaatsen zal wel gaan maar of je beeld krijgt???

Betacrypt lijkt erg veel op Irdeto en daar BT meer over vertellen.

Meestal worden er ci modules gebruikt zoals MM (Magic module) of MR Matrix reloaded) maar eigenlijk alles zoals een Xcam Dragon en ga maar door.

 
daar BT meer over vertellen.
Oef eerlijk gezegd niet, irdeto1 wist ik nog wel maar dat is ook al weer lang geleden. Betacrypt lijkt daar inderdaad erg veel op.

Maar cryptoworks is toch weer heel iets anders en ik ben bang dat dit met een funkaart niet gaat lukken.

Misschien kun je eens op Duck kijken, ik zag daar iemand zeer goedkoop (15 euro dacht ik) Matrix Reloaded en Magic modules te koop aanbieden.

 
Nou het stof er afgestoft van mijn kaartprogger en eens op zoek gegaan naar een funfile dat was een heel gezoek en uiteindelijk iets gevonden van 24-11-2007.

Geprogd op een funkaart en in een magic module met penta 1.20 en ja hoor beeld op ORF dus het is gewoon Betacrypt.

Dan gebruiken ze dus verschillende coderingen Cryptoworks, Nagra en ja ook het oude Betacrypt.

Geen enkele garantie dat zoiets blijft werken, dus als je kennissen hebt in Oostenrijk probeer een smartkaart te kopen van ORF en een geschikte ci module.

 
Is er CI module die een funkaart kan uitlezen en deze de ORF laat zien.

 
Ja, dat schrijft aart44 toch net? De Magic Module met Penta 1.20 software erop dat is een CI module.

Volgens mij kun je de Matrix Reloaded ook als Magic Module programmeren of de Axas CI of zoiets, maar dat kan misschien beter iemand bevestigen die daar meer verstand van heeft dan ikzelf.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan