Ropert Murdock koopt aandeel Premiere.

aart44

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
31 mrt 2003
Berichten
2.681
Waarderingsscore
32
Punten
48
Leeftijd
79
Locatie
Amersfoort
Einde van Nagra over naar NDS???

Het lijkt er op dat Rupert Murdock bezig is met zich een aandeel te verwerven in Premiere volgens de Oostenrijkse krant der Standard,

http://derstandard.at/?url=/?id=3174222

Ook de Duitse bild heeft er een bericht over maar dat is zo kort daar kan ik weinig van maken.

 
Wooooow... dan hebben ze inderdaad wat te doen. Wel hebben ze dan ook de mogelijkheid om het betacrypt gedeelte af te schrijven en kunnen ze dus in het geheel over naar NDS.

Maar da's dan toch wel een behoorlijk kostenplaatje voor een firma die al eigenlijk failliet is geweest dus zal het echt met geld van Murdoch moeten.

 
Dat zie ik ook niet zo snel gebeuren dat alles naar NDS gaat maar je weet nooit wat voor plannen die ouwe Rupert heeft is hij bijvoorbeeld van plan alles over te nemen???

Die 15% die hij nu heeft zet natuurlijk niet echt zoden aan de dijk.

En ja degene die het bericht de wereld in heeft geholpen "digitalfernsehen" is dezelfde die ook de Irdeto hack bekend heeft gemaakt dus welke waarde heeft het bericht.

 
Murdock ziet dit gewoon als belegging

Niet meer en niet minder.

Vergeet niet dat er ook aan illegaal kijken op lange termijn geld word verdiend.

Op de dealerdag van canal digitaal heb ik met enkele langnekken van canal digitaal gesproken.

Ze waren reuze blij dat er zoveel mensen illegaal keken.

Toen het anders gecodeerd werd en er alleen met een originele kaart gekeken kon worden werden er zoveel kaarten verkocht en abonnementen afgesloten dat ze op slag binnen waren.

Geloof mij nu laat canal digitaal nog even de poorten open voor meerdere mogelijkheden.

Dadelijk komen er enkele boete`s en de kaartverkoop en abonnementen vliegen weer de deur uit.

Waarschijnlijk is ook Murdock zich er van bewust dat de hobby uit de hand loopt en er vroeg of laat weer aan de noodrem word getrokken.

Op dat moment verdienen de heren Première /canal digitaal enz. weer bakken met geld

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan