Wist u dat...

S

satmanerik

Misschien leuk om eens op te starten , rubriekje wist u dat.

B.v. wist u dat er in de DB 7025+ binnen in de dreambox ook nog een USB-aansluiting zit ??

Nog niet geprobeerd, maar misschien kun je wel een aantal images op de usb kwijt en van daaruit opstarten??

 
Ik heb je vraag even verplaatst omdat we specifiek een rubriek hebben om tips, ideeën te melden en opbouwende kritiek te leveren.

We kunnen wellicht eens een poll doen of er interesse is in zo'n rubriek. Momenteel zie ik er persoonlijk echter nog geen heil in, aangezien je voor elk type Dreambox gemakkelijk de specificaties kunt vinden waarbij je dus ook kunt zien dat er een usb aansluiting op zit.

Wat wel bijv. kan is zaken aankaarten zoals de mogelijkheid van een multiboot. Het is mij persoonlijk overigens onbekend of dat met een 7025 ook kan maar vermoedelijk wel.

Op dit moment zijn we overigens ons als team al aan het beraden of het niet leuk is wat handleidingen te maken en online te zetten.

Hoe zo'n multiboot te maken is bijv. een van die ideeën.

 
Helemaal goed, kunnen we deze beriggies wel schrappen ( wat mij aangaat )

Erik,

 
We schrappen hier niet gauw berichtjes.:)

Daarnaast is het handig voor mensen die ook met zo'n idee lopen, die kunnen dan in deze thread weer lezen dat er aan gewerkt wordt en eventueel nog met andere ideeën komen ofzo.

Maar toch alvast bedankt want het is altijd fijn als gebruikers met ons meedenken over mogelijkheden het board interessanter te maken.

 
Weet je wat ook erg goed en leuk is, dat mensen die vragen stellen, ook even terugkomen op de antwoorden die gegeven zijn, of dat de oplossing geweest is.

Heeft men zelf iets anders gevonden of gedaan wat tot de oplossing geleid heeft is het ook fijn als men daar even op terug komt, want dan heeft een ander daar ook iets aan.

 
Laatst bewerkt door een moderator:



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan