Strong 8100 Wachtwoord probleem

P

peetv

hallo.

ik heb al een hele tijd een strong 8100 waar ik vorig jaar aardig mee bezig ben geweest om te ondekken wat er allemaal mogenlijk was.

maar na hem een behoorlijk tijdje niet meer te hebben gebruikt en ik dan ook de canal digitaal kaart weer heb moeten activeren is er een probleem!

iedere keer als ik opnieuw de kanalen wil instaleren vraagt hij of ik een nieuw wachtwoord in wil voeren. ook als ik alle software er opnieuw op zet blijft hij dat vragen?

als er geen kanalen op staan en ik laat hem die zelf opzoeken dan laat hij dat toe, maar zodra ik het nog eens wil doen terwijl er al kanalen op staan dan blijft hij om een wachtwoord vragen?

Ik weet voor 100% zeker dat ik er nooit een wachtwoord in heb gezet!!

weet iemand hoe ik dit weg kan krijgen want ik word er een beetje moe van.

alvast bedabkt.

gr. Peet:headbang: HELP !!!!!

 
Dat wachtwoord is een PIN code die het systeem op je kaart opslaat.

Dus als je kaart in een andere ontvanger heeft gezeten waar wel een PIN code gebruikt is, dan krijg je dit probleem ook.

Als je niet weet wat die code is, kun je canal digitaal bellen om te vragen of ze die PIN code willen resetten, das dan de enige manier.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan