Funkaarten

S

satelite ws

Ik ben dus echt een beginner en ik lees wat artikelen over funcards en goldcards, maar dit schijnt best ingewikkeld te zijn. Dus is mijn vraag waar kan je funcards kopen die al voorgeprogrammeerd zijn met zenders...

En werken deze ook met DVB-T ontvangers.

Alvast dank voor evt. antwoorden/tips.

 
Voorgeprogrammeerde funcards kun je niet kopen.

De artikelen over fun- en goldcard zijn er wel, maar sinds coderingswijzigingen niet meer van toepassing.

De meeste providers hebben hun coderingen gewijzigd. Er zijn bijna geen zenders meer die je met een funcard kunt bekijken.

De kaartjes kun je bij de meeste online satwinkels wel kopen. Maar voorgeprogrammeerd dat kun je echt vergeten, ze worden altijd leeg verkocht. Het loont zich eigenlijk ook niet om zo'n kaartje nu nog aan te schaffen.

Voor DVB-T is het trouwens weer een andere zaak, die werken met de irdeto2 codering. Die is weliswaar gekraakt maar zijn geen algehele publieke gegevens over bekend dus ook dat is afwachten.

 
en 2ehands van iemand die ze programeerd en verkoopt?

Ik zoek dus echt naar een card waarmee je sportzenders en eventueel meer kan ontvangen en gratis natuurlijk, heb je tips hoe ik dit het beste zou kunnen doen.

 
Zoals gezegd, zelfs voorgeprogrammeerd heb je er niets aan en zeker niet voor DVB-T.

Dan zul je op marktplaats ofzo moeten zoeken voor tweedehands.:)

 
Dat is een een tegenvaller, wou graag sport1 en tele 2 kunnen ontvangen zonder abbonement...

 
Hoi satelite ws, welkom op het satellite FUN board.

Zoals Black Tiger je al vertelde, zijn er geen mogelijkheden bekend voor wat jij wil.

Verder wil ik je er op wijzen dat waar jij om vraagt illegaal is, en wij dergelijke zaken niet ondersteunen.

 
Voor DVB-T is het trouwens weer een andere zaak, die werken met de irdeto2 codering. Die is weliswaar gekraakt maar zijn geen algehele publieke gegevens over bekend dus ook dat is afwachten.
Even een kleine correctie DVB-T werkt niet met de Irdeto codering maar Conax en die is ook niet gekraakt.:exactly:

@satelite ws

De spullen om een kaart te schrijven plus een funkaart heb ik wel die wil ik wel voor je maken, als jij dan eerst de Conax codering kraakt.:kont:

 
Je refereert naar een drie jaar oud bericht daar is toen een kaartwissel geweest en het was Conax cas3 inmiddels zitten ze in Skandinavie op Conax cas7 dus een totaal nieuwe codering.

Maar ik hou er mee op om onzin vragen te gaan beantwoorden Conax zit nu potdicht.

Kijk voor je post eerst eens naar de datum van de postings.

 
Illegale link naar keys site

DATUM: 2008-01-26

 
Laatst bewerkt:
Dat is echt lachen vul even KPN conax keys in en hij heeft ze. :stupid::stupid::stupid:

Vul elke willekeurige provider in die GEEN conax gebruikt en de site heeft er conax keys voor.

Nogmaals Conax zit POTDICHT.

 
Oke dan, nog een vraag wat is nou precies een Conax 4.00 CI module, deze zou in mijn tv passen maar wat doet deze module nou precies?

 
denk niet dat er een ci modul in jou tv past

maar verdiep je nu even wat meer in de materie voor dat je nog meer vragen gaat stellen waar van eigelijk al bekend is dat het niet kan of geheel niet mogelijk is

neem in tussen maar een abo op de jou genoemde zenders dan kun je daar intussen wel naar kijken

 
Oke dan' date=' nog een vraag wat is nou precies een Conax 4.00 CI module, deze zou in mijn tv passen maar wat doet deze module nou precies?[/quote']
Die kijkt of er een geldige kaart inzit en geeft dan toestemming om beeld te geven het eigenlijke decoderen doet dacht ik dan de TV zelf.

Maar als er een DVB-T tuner ook in je TV zit heb je meer nodig als alleen een conax module ik neem aan dat je ook geen antenne en een Power inserter hebt.

Dan kun je het beste googlen op "KPN DIGITENNE SONY STARTKIT" dat werkt overigens in alle TV's dus niet alleen Sony.
 
Hoi satelite ws.

Zoals je ziet word er redelijk opmerkelijk op je vragen gereageerd.

Dat komt omdat er vragen gesteld worden die door een verkeerde interpretatie van bovendien oude berichten bij jou naar boven komen.

Ik snap best dat je enthousiast word van dergelijke berichten waarvan jij vermoed dat ze voor jou van toepassing zouden kunnen zijn.

Maar daarbij vergeet je de eerste controle van die berichten uit te voeren.

Dergelijk oude berichten geven echt niet meer de huidige stand der zeken weer.

Bovendien vergeet je bij je vragen onze huisregels.

Ik wil daarom aan je vragen onze huisregels (klik!) nog eens door te lezen, en je er aan te houden.

 
Ik zoek dus echt naar een card waarmee je sportzenders en eventueel meer kan ontvangen en gratis natuurlijk, heb je tips hoe ik dit het beste zou kunnen doen.
Hoi Satelite WS.

Ik zie dat dit een oude posting betreft, maar toch wil ik even reageren (ben pas lid van dit geweldige board, zodoende had ik je bericht niet eerder gelezen)

Als je een rode Irdeto2 kaart hebt waarmee je alleen de zenders Nederland 1, 2 en 3 kan ontvangen (Dus zonder abonnement!) check dan even je zenderlijst.

Je moet uiteraard wel een machine hebben die geschikt is voor Irdeto2, zoals bv de Nokia 9200 of 9500 oid.

Dit heeft niks met funcards te maken

Gewoon met je rode Irdeto2 kaart -die dus geen abonnement heeft- even de zenders van C+ aflopen.

Nodig je me later uit voor een biertje?

Groetjes,

Bones.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
@Bones: Ik ben bang dat je nu effe de nagel mis slaat want je antwoord heeft eigenlijk totaal geen raakpunten met de vraag van de vraagsteller.

Hij is helemaal niet op zoek naar zenders zoeken en ik twijfel er heel erg aan dat ie een irdeto2 kaart heeft, maar dan nog....

Wel bij de les blijven a.u.b.;)

 
Hoi BT!

De vraag van de topic starter was om gratis naar sportkanalen te kunnen kijken.

Je hebt daar geen funcard voor nodig.

Als je een rode Irdeto2 kaart hebt ZONDER abonnement (waar je dus alleen maar Nederland 1,2 en 3 op ontvangt) en je zapt in de CDS zaplijst, zie je een aangename ontdekking.

Uiteraard ga ik dit niet uitgebreid op het board vermelden want anders is het gauw over met de pret.

Probeer maar!

Groetjes,

Bones.

 
Yeps, dat klopt.

Dit is al een hele tijd zo.

Ik kwam er achter toen vorige maand CDS mails rondstuurde dat tijdens de oscar uitreikingen gratizz gekeken kon worden naar een aantal kanalen.

Daarom ging ik dus inderdaad direct de programmalijst even nalopen en kwam tot de ontdekking dat er al wat te zien was.

Dat veranderde na aflopen van de gratizzz kijk periode, maar schijnbaar hebben ze het weer terug gezet zoals het was.

Leuk, maar verder interesseren mij dergelijke zenders überhaupt niet.

Dus ik zal er niet wakker van liggen.

Wellicht is het een goedmakertje.

Want voor degenen die het niet opgevallen is, CDS heeft al een paar keer een actie gevoerd waarbij er iets te winnen was.

Daarvoor moest je dan wel je kaartnummer invullen.

En wanneer je dan een irdeto kaartnummer invulde, werd dat niet geaccepteerd.

Dat zegt dan gelijk weer genoeg wat mij betreft, ik weet gelijk weer hoe hard ze zitten te wachten op mijn klandizie.

Er is nog steeds heel heel veel te verbeteren voor onze "vrienden" bij CDS, das alvast duidelijk.

(Zullen we nu weer on topic gaan ?)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan