Veronica's nieuwe naam

E

Elroy

Het is YARIN geworden; spreekt het (in het engels) uit als: you're in the movement

----

Jack :biggrin:

 
Sorry tikfoutje: yarin moet YORIN zijn (hehehe anders klopt het fonetische gedeelte ook niet)

----

Jack

 
Toch wel jammer dat de naam veronica verdwijnt.

De naam doet me nog steeds denken aan die tijd op zee.

Billy70

 
Ja, maar van de andere kant toch terecht.

Bij de HMG hoorde die zender niet thuis, en nadat Rob Out en Lex Harding daar weg waren is het toch niet meer het Veronica wat het geweest was, alle goeien van vroeger zijn vertrokken.

De nu gekozen naam vind ik knap waardeloos voor een TV station, dat klinkt niet.

 
Maar het sluit volledig aan bij de kwaliteit van de geboden programmering. :)

 
Hmmm, ging er niet weer één of andere 'stoelendans' plaats vinden?...

Veronica uit de HMG en wordt ME...euh Yourit..shit nee YORIN...(diegene die deze naam bedacht heeft moeten ze direct ontslaan)...:)

FOX8 is overgenomen door SBS6 en komt bij de HMG groep en gaat verder onder de naam Veronica...

Gr FranX

 
Ben benieuwd of we via het oude Foxkanaal het echte veronica weer terug krijgen zoals het vroeger was.

Het is mijn ogen allemaal teveel van hetzelfde op het moment, alles wordt nagemaakt als er een succes is.

Kijk maar naar de diverse varianten op big brother nu.

 
Kan ik je toch een keer op een foutje betrappen, FranX.

De Fox8 is inderdaad overgenomen door SBS, en gaat daar verder met de vereniging Veronica.

Zoals al lang verwacht zendt deze zender nu ook op astra uit, op wat even het kanaal "Test" was.

Dat kanaal heet nu V8/Fox Kids, en het logotje wordt de V met een "omgevallen" 8.

Lijkt dus opvallend veel op VOO, vroeger Veronica Omroep Organisatie.

Echter is SBS wel een concurrent van de HMG, en op het moment dat die samen zouden gaan gaat de europese commissie over kartelvorming schreeuwen.

Dat zal dus niet snel gebeuren.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan