devoy files

W

whatyouneed

hoe kan ik devoy file uitlezen met secanix

normaal gesproken gaat dat niet en krijg je een error

hoe gaat dat dan wel

met een gold 140 laat de file(load eeprom) en dan save eeprom b.v eeprom1.hex vervolgens start secanix op en ke kan die file uitlezen

what wheve got is what you need

 
Als je het aanpassen van de files bedoelt kun je picbined heel goed gebruiken, probeer maar eens !!

 
er zit trouwens iets vreemd aan die files van devoy (laatste), je kunt ze inderdaad niet lezen met secanix, maar als je alles geprogt hebt, kun je dmv secanix plotseling wel de kaart inhoud lezen, en editen, enkel de 1e provider (0019) kun je niet wijzigen, want deze is op e.o.a. manier gecodeerd, wijzig je b.v. de naam van canal devoy in canal digitaal, krijg je als antwoord geheimtaal.

 
uiteraard, anders hoef je ze niet in een bin of hexje te stoppen, liggen ze er zo weer uit, maar wat ik vreemd vind is dat je het originele file niet kunt lezen met secanix, en eenmaal geprogt wel

 
Hoezo, ik heb deze geprogd maar bij het uitlezen kan ik deze nog altijd niet lezen.

Het zijn wel de AU files, niet de MAGIC

Frankie

 
Wat dacht je van een hexedior zoals Ultraedit?

Die public 0* K*yz zijn zo te herkennen. Heb je geen mo*r aan, tenzij je het leuk vindt de fake keys mee te loggen :)

De grap van die fake keys is dat ze voor alle providers hetzelfde zijn.

 
Er staan wel degelijk werkende papoea's en 01's in.

Je moet wel ff met ouderwets handwerk bezig ;-))))

 
Je kunt de file ook met winphoenix inlezen en daarna weer saven, de hex is dan aangepast en je kunt hem weer bewerken met secanix.

 
o ja, probeer jij maar eens 6kb met Winphoenix in te lezen.

Volgens mij is 2kb max.

B.W.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan